رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/07/27 Friday - 2024 18 October الجمعة ، 15 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1402-08-01 17:11 شماره خبر : 861 https://sobhezagros.ir/short/VpnQ4 0

مجمع رهروان امربه‌معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد در بیانیه‌ای به انتقاد از یک مراسم پرداخت.

به گزارش صبح زاگرس همایش مشاهیر کهگیلویه و بویراحمد به همت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دانشگاه دولتی یاسوج هفته گذشته با اجرای برنامه‌های شاد برگزار شد.

 

برگزاری این برنامه در ایام بمباران فلسطین توسط رژیم صهیونیستی و شهادت صدها تن از فلسطینیان باعث شد مجمع رهروان امربه‌معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد در بیانیه‌ای به انتقاد از این مراسم بپردازد.

 

متن بیانیه به شرح زیر است:

درحالی‌که این روزها مردم جهان اسلام و بالطبع آن مردم عزیز کشور عزیزمان ایران اسلامی عزادار جنایات ننگین صهیونیست‌ها در بمباران مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه هستند، یک اقدام عجیب در یک برنامه فرهنگی باعث جریحه‌دار شدن احساسات عمومی مردم استانمان شد.

 

روز سه‌شنبه هفته گذشته برنامه‌ای تحت عنوان تجلیل از مشاهیر استان کهگیلویه و بویراحمد به مدیریت اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان در دانشگاه یاسوج برگزار می‌شود، که انتشار کلیپ‌هایی از موسیقی و ترانه‌های محلی استان همزمان با برپایی تجمعات در دفاع از مردم فلسطین و حس تألم و همدردی مردم عزیز هم استانی‌مان نسبت به مردم بی‌دفاع و مظلوم غزه همراه می‌شود.

 

این اقدام با واکنش‌های متعددی در فضای حقیقی و مجازی روبرو می‌شود، که انتظار می‌رفت مسئولین امر در این خصوص توضیحاتی ارائه می‌دادند و یا حداقل عذرخواهی می‌کردند، همان‌طور که از اسم و شأن جلسه برمی‌آید بهترین فرصت بود که قاعد تا در این جمع نخبگانی سخن‌ها و بیانیه‌هایی از محکومیت این جنایات منتشر شود نه اینکه ناراحتی عمیقی بر دل مردم تحمیل شود. مجمع رهروان امربه‌معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن محکومیت این حرکت‌های مغایر با تعالیم اسلامی و فرهنگ غنی ایرانی از مسئولان استانی و متولی اصلی برنامه ، می‌خواهد که اقدامی عاجل برای این مسئله در دستور کار داشته باشند تا دیگر شاهد همچین کج‌سلیقگی‌هایی در برنامه‌های فرهنگی استان نباشیم.

 

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار