رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-01-16 12:31 شماره خبر : 3385 https://sobhezagros.ir/short/eqKZy 0
به استقبال از کنگره ملی ۱۴۰۳ شهدای استان؛

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده از نصب تابلوتمثال شهدای این شهرستان در میادین و بلوارهای شهرلنده خبرداد.

 روح اله ویسی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»، با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدای کهگیلویه وبویراحمد گفت: در آستانه کنگره ملی شهدای استان، شهرستان لنده تدابیر خیلی خوبی برای استقبال از کنگره ملی شهدا در دستورکار دارد.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده گفت: برگزاری جلسات مهم شهرستانی ویژه کارگروه‌های تخصصی کنگره با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در چندین نوبت به‌منظور هماهنگی و تعامل بین دستگاهی برگزار و وظایف ادارات و نهادها به تفکیک کارگروه‌ها تشریح شده است.

 وی افزود: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که باید تا قبل از برگزاری کنگره ملی شهدای استان در سطح شهرستان اجرایی شود بحث نصب تابلو تمثال شهدای شهرستان در میادین بلوارهای شهر لنده است.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده گفت: این مهم چندماهه پیش با هماهنگی استان در شهریزد بر روی فلز سفارش داده شد.

 ویسی گفت: چاپ فلز در واقع چاپ به روش پخت و لعاب کوره‌ای بر روی فلز است که جزو پیشرفته‌ترین چاپ‌های مورداستفاده در دنیا است که در این چاپ از فلز گالوانیزه استفاده می‌شود؛ چون این فلز مقاومت بیشتر و سازگاری بهتری با رطوبت و شرایط جوی مختلف دارد.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر لنده همکاری و همراهی لازم را برای آماده‌سازی بلوار ورودی شهر جهت جانمایی تابلوهای تمثال شهدا داشتند که عملیات نصب آنان نیز به‌زودی اجرایی خواهد شد.

 انتهای خبر

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار