رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/07/27 Friday - 2024 18 October الجمعة ، 15 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-26 06:12 شماره خبر : 7902 https://sobhezagros.ir/short/VJOjv 0
پیگیری‌های صبح زاگرس جواب داد؛

شهردار یاسوج گفت: در بحث جدول‌گذاری و پیاده‌روها از میدان امام‌حسین (ع) تا روبه روی کنگره شهدا، کنگره ملی شهدا تا بلوار امام خمینی (ره) و... به ارزش ۱۰ میلیاردتومان برآورد اولیه صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»، این پایگاه خبری تحلیلی به منظور پیگیری وضعیت فرسودگی معابر شهر یاسوج خبری با عنوان " غبار فرسودگی بر چهره معابر شهر یاسوج " منتشر کرده بود. (سابقه خبر)

این خبر با واکنش شهردار یاسوج مواجه شد و کیوان آشنا در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری در خصوص آخرین وضعیت ساماندهی معابر عمومی شهر یاسوج گفت: در این راستا خیابان‌های سردار جنگل جنوبی، دامپزشکی قدیم و میدان امام حسین (ع) در حال انجام است.

شهردار یاسوج گفت: از میدان امام حسین (ع) تا روبه روی کنگره شهدا، کنگره ملی شهدا تا بلوار امام خمینی (ره) و... در بحث جدول‌گذاری و پیاده‌روها که به ارزش ده میلیارد تومان برآورد اولیه و آگهی نیز شده است و تا پایان امسال کار خواهد شد.

وی افزود: بهسازی و همسان‌سازی میدان امام حسین(ع) به سمت پارک بانوان از دو طرف را شروع کرده‌ایم و در نقاط مختلفی در حوزه پیاده‌روسازی و مسطح‌سازی در حال انجام کار هستیم.

آشنا در پایان افزود: با تامین بودجه برای بهسازی دیگر معابر سطح شهر نیز برنامه‌هایی در دستور کار خود خواهیم داشت.

 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار