رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-01-07 10:47 شماره خبر : 3238 https://sobhezagros.ir/short/NEMEX 0
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه فتح:

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه رژیم صهیونیستی نابود خواهد شد گفت: رژیم صهیونستی بر کفر و ظلم بنا شده است و این موضوع سبب نابودی آن خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیروس حکمتی نیک در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» در خصوص جنایات رژیم صهیونیستی گفت: رژیم ساختگی، نامشروع و غیرقانونی اسرائیل به‌عنوان ولد نامشروع استعمار پیر انگلستان و آمریکا در قلب کشورهای اسلامی قرار گرفته و بخشی از سرزمین اسلامی را اشغال کرده است و مرتکب جنایت‌های وحشتناکی از جمله تجاوز به عنف بر علیه مردمان آن  سرزمین و خصوصاً مسلمانان شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: این جنایت‌ها در این ایام و چند ماه اخیر تازگی ندارد؛ بلکه این اعمال بیش از نیم‌قرن و در ۷۰ الی ۸۰ سال گذشته در حال رخ‌دادن است.

وی ادامه داد: متأسفانه جنایت‌های مختلف این رژیم جعلی در سکوت رسانه‌ای جهان و درحالی‌که مدعیان دموکراسی، آزادگی و بخشی از حکام کشورهای اسلامی با اقدامات شنیع، وقیح و جنایت‌کارانه در حق مردم مظلوم غزه، رفح، خان‌یونس و در حق کودکان و کوچک بزرگ انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: ما اعتقاد داریم در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی، به برکت خون شهدا، عملکرد نظام ارزشمند اسلامی و جبهه مقاومت در آینده نزدیک شاهد محو و نابودی رژیم ساختگی صهیونیستی در منطقه خاورمیانه، غرب آسیا و قلب کشورهای اسلامی خواهیم بود و مردم حتماً خواهند دید؛ چون این رژیم جعلی بر مبنای کفر و ستم بنا نهاده شده است از بین خواهد رفت و جهان اسلام و مسلمانان در مسجدالاقصی قبله اول مسلمانان اقامه نماز خواهند خواند و آرامش واقعی به سرزمین فلسطین باز خواهد گشت.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار