رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
1402-09-07 22:47 شماره خبر : 1467 https://sobhezagros.ir/short/4xOXN 0
امام‌جمعه موقت یاسوج در گفتگو با صبح زاگرس:

امام‌جمعه موقت شهر یاسوج با بیان اینکه بسیج در همه صحنه‌ها و عرصه‌ها حضور دارد و ایفای نقش‌ می‌کند، گفت: بسیج در بحران‌ها، سیل، زلزله و امدادرسانی‌ها نقش فعالی دارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی صالح موسوی اعظم در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» در خصوص حضور بسیج در همه صحنه‌ها و نقش‌آفرینی آنها گفت: برای هر صاحب‌نظر و انسان مؤمن و منصف خدمات بسیج با خدمت دیگر قابل‌مقایسه نیست و این خدمات بر هیچ‌کس پوشیده و مخفی نیست.

 

امام جمعه موقت شهر یاسوج با بیان اینکه بسیج از همان آغاز تکوین و تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی فداکارانه در برابر همه ناملایمات و کسانی که درصدد ایجاد گرفتاری، ایجاد انحراف در مسائل عقیدتی و مبارزه با کلیت نظام برخواسته بودند، نقش فعالی داشت و موانع را کنار زد، گفت: در جنگ تحمیلی حضور بسیج به مراتب بیشتر از دیگر ارگان‌ها بود و بسیج در کنار سپاه و جهاد در این سال‌ها مقاومت کردند و از نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کردند.

 

وی با بیان اینکه بسیج با دسیسه‌های منافقین، کومله، تجزیه‌طلبان، سلطنت‌طلبان، که درصدد تشدید ناامنی، ایجاد تجزیه و لطمه بر علیه ایران اسلامی بودند ایستاد، گفت: بسیجیان در این عرصه نقش فعالی در تأمین امنیت داشتند و به‌طورکلی در جریان جنگ تحمیلی همه آنهایی که در عرصه نبرد بوند و کسانی که در پشت‌جبهه‌ها فعالیت داشتند همه بسیجی وارد خدمت می‌کردند.



حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی اعظم با اشاره به اینکه امروز بسیج در همه صحنه‌ها و عرصه‌ها حضور دارد و ایفای نقش‌ می‌کند، ادامه داد: بسیج در بحران‌ها، سیل، زلزله و امدادرسانی‌ها نقش فعالی دارد و جان‌برکف و آماده خدمت به اقشار مختلف جامعه در همه زمینه‌ها بسیج حضور فعالی دارد که قابل‌مقایسه با دیگر بخش‌های جامعه نیست.

 

امام‌جمعه موقت شهر یاسوج با بیان اینکه در آمادگی و خدمت حضور دارد و به دنبال کسب شهرت و مقام نیست، افزود: بسیج نور چشم جامعه است و امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی خود را بسیجی می‌دانند و برای بسیج احترام کاملی قائل هستند.

 انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار