رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
سه‌شنبه 1403/08/01 Tuesday - 2024 22 October الثلاثاء ، 19 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-08-01 20:49 شماره خبر : 8070 https://sobhezagros.ir/short/VWR6d 0
دبیر جبهه فرهنگی انقلاب در کهگیلویه و بویراحمد:

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امروز در یک جنگ تمام عیار با جبهه کفر هستیم گفت: نبرد آخرالزمانی حق و باطل شروع شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» مراسم بزرگداشت فرماندهان و شهدا جبهه مقاومت با حضور مداحان و ذاکران مطرح کشوری، مهدی رسولی، میثم مطیعی و سیدرضا نریمانی با حضور خیل عظیم مردم ولایت‌مدار یاسوج شامگاه سه‌شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ در حسینیه امام علی (ع) یاسوج برگزار شد.

ستار هدایت‌خواه دبیر جبهه فرهنگی انقلاب در کهگیلویه و بویراحمد در ابتدای این جلسه گفت: بر اساس سند چشم‌انداز بلند مدت، آمریکا در این  جنگ  پیش‌بینی کرده اگر تا سال ۲۰۲۵ بتوانیم سلطه خودمان را بر منطقه خاورمیانه حفظ کنیم، قدرتمندترین کشور و دولت در جهان  تا سال‌های‌ طولانی خواهیم بود؛ اما اگر نتوانیم قدرت‌مان را حفظ کنیم به سمت افول رفته و به زودی زمینه فروپاشی را خواهیم دید.

وی ادامه داد: در همین زمینه آمریکا و «سگ هار» آنها یعنی رژیم صهیونیستی در منطقه در سال ۲۰۰۶ جنگ ۳۳ روزه را برای خاورمیانه جدید راه انداختند و این موضوع نمونه‌ای از حربه دشمن بود‌.

هدایت‌خواه تصریح کرد : تأسیس داعش نوعی دیگر از دسیسه‌های آنان بود  و حتی در عرصه سیاسی طرح معامله قرن و طرح عادی سازی ابراهیم را مطرح کردند.

دبیر جبهه فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: اکنون کمتر از یک ماه دیگر به سال ۲۰۲۵ زمان مانده است  و سؤال این است که آیا آمریکا توانسته است اهداف خود را پیاده کنند یا خیر؟

هدایت‌خواه ادامه داد: آنچه امروز می‌بینیم آخرین دست‌وپا زدن آمریکا و سگ هار آنها یعنی رژیم صهیونیستی است تا بتواند خودشان را در منطقه حفظ کنند.

وی به دور اندیشی رهبر انقلاب برای از بین بردن توطئه‌های آنان اشاره داشت و افزود: تمام توطئه‌های آنها در منطقه نقش برآب شده است.

وی ادامه داد: آنها با شهادت حاج قاسم سردار نامی ایران فکر کردند می‌توانند به اهدافشان برسند اما نتوانستند و عراق و افغانستان را ترک کردند و امروز یمن هیمنه آمریکا را درهم شکسته است که همه از برکات مقاومت است.

هدایت‌خواه ابراز داشت : شهادت حاج قاسم و روح بلند این شهید مدد کرد و امروز جبهه مقاومت در حال پیروزی نهایی است.

فعال فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: امروز در آخرین نبردمان با جبهه باطل هستیم  و مردم کهگیلویه و بویراحمد که همچون دفاع مقدس حماسه‌های پد خندق و والفجر ۸ را آفریدند بدانند که در این عرصه باید آماده باشیم.

وی گفت: امروز باید نقش‌آفرین باشیم و باید نقش‌رسان باشیم و شایسته است نقش مالی و رسانه‌ای را در جامعه گسترش دهیم.

هدایت‌خواه به کمک مردم به جبهه مقاومت اشاره داشت و گفت: چند شب گذشته در یکی از استان‌ها یک کیلو طلا و چند میلیارد برای کمک به جبهه مقاومت هزینه کرده‌اند و بر این اساس این روزها روزهای حماسه و جهاد است.

در حال تکمیل//

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار