رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/06/18 Sunday - 2024 08 September الأحد ، 5 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-03-30 14:04 شماره خبر : 5145 https://sobhezagros.ir/short/4xJvQ 0
معاونت فرهنگی و هنری سپاه‌فتح مطرح‌کرد:

معاونت فرهنگی و هنری سپاه فتح به برگزاری رویداد بزرگ امتداد بدرقه شهیدان در استان در کهگیلویه وبویراحمد اشاره داشت و گفت: این رویداد بزرگ به مدت دوازده روز در سراسر استان توسط رده‌های مقاومت برگزار می‌شود

ایمان خردمند در گفتگو با پایگاه خبری «صبح زاگرس»به برنامه‌های معاونت فرهنگی و هنری سپاه فتح در رابطه با رویداد سراسر امتداد بدرقه شهیدان اشاره کرد و گفت:عنوان کلی این برنامه برگزاری رویداد سراسر امتداد بدرقه شهیدان به‌منظور حضور حداکثری و مشارکت قاطبه مردم در انتخابات ریاست جمهوری است.

وی ادامه داد: با توجه به مناسبت‌های پیش رو دهه امامت و ولایت ،چهلم شهدای خدمت،شهدای امنیت و انتخابات ؛ رویداد فرهنگی #امتداد_بدرقه_شهیدان با شش عنوان به مدت دوازده روز در سراسر استان توسط رده‌های مقاومت برگزار می‌شود.

معاونت فرهنگی و هنری سپاه فتح  به اهم برنامه‌های این رویداد فرهنگی اشاره داشت و گفت: فضاسازی محیطی با استفاده از ظرفیت‌های موجود،برگزاری مراسمات پیش رو روشنگری هادیان سیاسی و ایجاد نمایشگاه‌های تبیینی ازجمله برنامه‌های این اجلاسیه خواهد بود.

خردمند برپایی ایستگاه‌های فرهنگی(میدان مرد) را یکی دیگر از برنامه‌های این رویداد برشمرد و ابراز داشت:اجرای برنامه‌های خانه به خانه و اجرای جشن‌های بزرگ به مناسبت دهه امامت و ولایت از دیگر برنامه‌های مهم این یادواره است.

وی بابیان اینکه عرصه‌های اجرایی این فعالیت‌ها به‌صورت میدانی است، ابراز داشت:مساجد،حسینیه‌ها، امامزادگان واجب التکریم ،هیات های مذهبی،ادارات،اماکن تفرجگاهی و سطح محلات ازجمله محل‌های برگزاری این رویداد خواهد بود.

معاونت فرهنگی و هنری سپاه فتح اهداف و سیاست‌های طرح را مشارکت حداکثری آحاد مردم با تأکید بر تقویت وحدت ملی دانست و افزود: برانگیختگی عمومی با استفاده از ایام و فرصت‌های پیش رو و همچنین تمرکز بر نقش‌آفرینی حداکثری ظرفیت‌های اقشار بسیج ازجمله سیاست های این طرح است.

خردمند به دیگر برنامه‌های کلی این رویداد اشاره کرد و افزود:تشریح روایت‌های امیدآفرین،تبیین معارف،سیره و عملکرد انقلابی شهدای خدمت از دیگر برنامه‌های خواهد بود.

وی به برخی محورها و مصادیق فعالیت این رویداد سراسر اشاره داشت و تصریح کرد:برگزاری تریبون آزاد و کرسی های آزاد اندیشی ،اجرای سرود های پاتوقی و میدانی، اجرای مولودی خوانی و نواهای محلی، اجرای گروه های هنری تئاتر، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و برپایی جشنواره های بومی و محلی از مهمترین مصادیق این رویداد سراسری خواهد بود.

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار