رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/06/26 Monday - 2024 16 September الاثنين ، 13 ربيع الأول ، 1446
ساعت
رئیس کمیته امداد بهمئی مطرح کرد:

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بهمئی از آغاز جشن عاطفه‌ها از روز هفدهم شهریورماه به مدت یک ماه در نقاط مختلف این شهرستان خبر داد.

رسول جهان‌دیده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» از اجرای طرح جشن عاطفه‌ها در این شهرستان خبر داد.

وی گفت: این جشن هم‌زمان با سراسر کشور و با شعار «مشق همدلی» با همکاری مراکز نیکوکاری، بسیج، آموزش‌وپرورش، گروهای جهادی، مشارکت خیرین و مردم نوع‌دوست از ۱۷ شهریور تا ۱۵ مهر در این شهرستان برگزار می‌شود.

 جهان‌دیده دانش آموزان را سرمایه‌های آینده این سرزمین دانست و افزود: خیرین می‌توانند زمینه ادامه تحصیل این کودکان را با حفظ کرامت آن‌ها فراهم  کنند.

وی افزود: در حال حاضر بیش از 2 هزار دانش‌آموز تحت حمایت این اداره هست و بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده، کمک‌های جمع‌آوری‌شده خیرین در اسرع وقت در قالب بسته لوازم‌التحریر و پوشاک در اختیار دانش‌آموزان قرار خواهد گرفت.

 این مسئول تصریح کرد: برخی از خانواده‌های محروم و نیازمند به دلیل مشکلات معیشتی و مالی قادر به تأمین هزینه‌های تحصیل کودک خود نیستند در این صورت ادامه تحصیل کودکان این خانوارها بسیار مشکل و سخت خواهد بود و کمک‌های خیرین در این زمینه بسیار یاری‌رسان خواهد بود.

جهان‌دیده خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) آماده دریافت کمک‌های مردمی در خصوص کمک به دانش آموزان محروم است و درعین‌حال نیز سایر کمک‌های نقدی و غیر نقدی جمع‌آوری‌شده خیرین را به دست مددجویان تحت پوشش می‌رساند.

رئیس کمیته امداد بهمئی یادآور شد: خیرین نیکوکار و مردم نوع‌دوست می‌توانند با مشارکت در پویش «مشق همدلی» از طریق کد دستوری #۱*۰۷۴۵*۸۸۷۷*و شماره کارت 6037997950026592 برای کمک به تهیه لوازم‌التحریر و پوشاک برای دانش آموزان نیازمند اقدام نمایند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار