رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
در نشستی مشترک با شهروندان مطرح شد:

نشست صمیمی فرماندار شهرستان لنده و شهردار لنده با مردم شهرک فجرلنده به‌منظور بررسی مشکلات و رفع آنان در این شهرک برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» نشست صمیمی فرماندار شهرستان لنده و شهردار لنده با مردم شهرک فجرلنده به‌منظور بررسی و رفع مشکلات ساکنین در مسجد این شهرک برگزار شد.

در ابتدای این نشست فرماندار شهرستان لنده گفت: این‌طور نیست که ما نسبت به مشکلات ساکنین شهرک‌های الحاقی به شهرداری بی‌تفاوت باشیم؛ اما باید همه مناطق شهر از یک عدالت خوب بهره ببرند.

تاکید فرماندار برگسیل خدمات به شهرک فجر لنده

جلال دانش در ادامه گفت: در طول مدت سه سال گذشته در دولت شهید رئیسی بیش از ۱ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار در تمام حوزه‌ها از جمله راه، برق، مخابرات، آموزش، مبلمان شهری، بهداشت و درمان هزینه شده است که کارهای خوب کم‌نظیری در این دولت در لنده صورت‌گرفته است.

وی افزود: در همین شهرک فجر مردم از نبود نانوایی رنج می‌بردند و برای تهیه نان باید هزینه زیادی می‌کردند و به مرکز شهر مراجعه می‌کردند؛ ولی با پیگیری‌هایی که داشتیم توانستیم این مشکل را حل کنیم و یک نانوایی باکیفیت برای رفاه حال شهروندان در این شهرک توسط یکی از ساکنین همین شهرک درحال‌خدمت رسانی است.

تاکید فرماندار برگسیل خدمات به شهرک فجر لنده

فرماندار شهرستان لنده در پاسخ به سؤال یکی از شهروندان نسبت به نبود پارک و فضای سبز در شهرک فجر گفت: متأسفانه در شهرستان لنده زمین به‌اندازه کافی وجود ندارد؛ ولی بااین‌وجود پیگیری‌هایی انجام دادیم تا یک پارک حدفاصل خروجی به سمت روستای مال ملا و شهرک فجر احداث شود.

وی در ادامه گفت: متأسفانه با اتفاقی که برای رئیس‌جمهور شهید افتاد در خیلی از حوزه‌ها با مشکل مواجه شدیم و این کار نیز بی‌نتیجه ماند.

جلال دانش در پاسخ به یکی دیگر از بانوان حاضر در این نشست نسبت به نبود دستگاه عابربانک در شهرک فجر گفت: بانک نمی‌تواند در هر جا عابربانک تعریف کند و این امر شخصی است؛ اما شما می‌توانید متقاضی شوید و مجوز را بگیرید ما هم کمک و برای شما تأیید می‌کنیم که در این شهرک عابربانک دایر شود.

تاکید فرماندار برگسیل خدمات به شهرک فجر لنده

وی در ادامه با اشاره به سؤال یکی دیگر از مردم شهرک فجر نسبت به افزایش کرایه ماشین درون‌شهری گفت: افرایش کرایه درون‌شهری بر عهده شهرداری و شورای شهر و دیگر دستگاه‌ها است که امسال هنوز افزایش کرایه نداشتیم.

وی با اشاره به افزایش کرایه ماشین بیرون شهری گفت: متاسفانه دست ما در این زمینه بسته است و طبق قانون رانندگان صنفی تشکیل و خود این صنف تصمیم‌گیر است که کرایه‌ها را افزایش بدهند بااین‌وجود جلسه تشکیل دادیم با حضور مسئولین و نماینده اصناف ولی هیچ راهی نداشت و قانون دست ما را بسته است.

تاکید فرماندار برگسیل خدمات به شهرک فجر لنده

دانش در پاسخ به سؤال دیگری از مردم شهرک فجر نسبت به عدم روشنایی مناسب در بعضی نقاط و معابر شهرک سریع با تماس با رئیس اداره برق این موضوع را پیگیری و رئیس اداره برق اعلام کردند هر کجا که شهروند مشکل و نیاز باشد نسبت به روشنایی اقدام خواهیم کرد.

تاکید فرماندار برگسیل خدمات به شهرک فجر لنده

در قسمت دیگری از این دیدار مردمی، رنجبر شهردار لنده در پاسخ به گلایه شهروندان نسبت به آسفالت نامناسب شهرک فجر گفت: بنده هم قبول دارم آسفالت این قسمت فرسوده شده است و قول می‌دهم که تا پایان سال این امر صورت بگیرد و شهرک فجر آسفالت شود.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار