رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/07/07 Saturday - 2024 28 September السبت ، 25 ربيع الأول ، 1446
ساعت
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در اجلاسیه شهدا دانش‌آموز و فرهنگیان به رتبه کهگیلویه و بویراحمد در شاخص‌های توسعه اشاره کرد و گفت: با عبور از اختلافات رشد و توسعه محقق می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی و خبری «صبح زاگرس» یداله رحمانی در اجلاسیه شهدای دانش آموز و فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد با درود بر ارواح طیبه شهدا و امام راحل گفت : دانش آموزان نقش انبیا و مدیران و آینده‌سازان کشور را دارند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان و معلمان در دفاع مقدس نقش ارزنده‌ای داشتند گفت: بیش از ۵۴۵ شهید دانش آموز و بیش از ۲۵ درصد شهدا از دانش آموزان است.

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد  با تاکید بر اینکه دانش آموزان  آینده سازان انقلاب اسلامی هستند و آنها نقش خود را در دفاع مقدس ایفا کردند و رزمنده و شهید و جانباز دارند اشاره کرد و گفت:  باید راه و سیره شهدا را ترویج دهیم و امروز  روحیه دانش آموزان باید در تعلیم و تربیت و آشنایی با علوم روز در دنیا بتوانند نقش آفرینی کنند.

توسعه با عبور از اختلافات محقق می‌شود

رحمانی با بیان اینکه کشوری برتر و می تواند خود را در توسعه، صنعت و بخش‌های مختلف  مطرح کند که با نیروی انسانی دارای مهارت  بتواند علم کسب کند ادامه داد: دانش آموزان در شروع سال تحصیلی جدید برای مدیریت آینده کشور، مدیریت بخش خصوصی و بخش دولتی خود را مجهز به علم و دانش کنند. برای استان ما زیبنده نیست که بعد از ۴۶ سال بیان شود این استان محروم و در رده آخر توسعه قرار دارد.

رحمانی با اشاره به اینکه مدیران در حوزه اعتبارات هزینه‌‌ای، رفع مشکلات برای آموزش و پرورش گام بردارند ادامه داد: ما باید شعار اصلی دولت را در استان کهگیلویه و بویراحمد و آموزش و پرورش دنبال کنیم و در راستای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب که سبب عبور از بحران های مختلف در ۴۵ سال گذشته شده است، ادامه دهیم.

وی افزود: امروز نقش جمهوری اسلامی در تصمیمات و معادلات پر رنگ است و با کنار گذاشتن اختلاف‌ها می‌توانیم برای رشد و توسعه و آینده کشور و استان گام برداریم.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار