رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/06/26 Monday - 2024 16 September الاثنين ، 13 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-06-17 00:13 شماره خبر : 7028 https://sobhezagros.ir/short/VWBxd 0
اتفاق ویژه در کنگره ملی شهدای کهگیلویه‌وبویراحمد؛

بازی موبایلی «ستار؛ به وقت نبرد» در اجلاسیه نهایی دومین کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد رونمایی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  «صبح زاگرس» در حاشیه اجلاسیه نهایی دومین کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد، بازی اندروید «ستار؛ به وقت نبرد» با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری رونمایی می‌شود. 

این بازی توسط مرکز متنا سازمان فضای مجازی سپاه فتح با کارگردانی هادی ناطق‌فر و به پشتیبانی کمیته فضای مجازی کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد تهیه و تولید شده است.

این بازی زیبا روایتی از حماسه آفرینی‌های سردار شهید ستار اورنگ از تک تیراندازان بنام سپاه پاسداران و جبهه مقاومت است که در نبرد با تروریست‌های داعش در سوریه به شهادت رسید. 

این بازی سه بعدی دارای ۱۰ مرحله جذاب بوده که در آن افراد دشمن باید شناسایی و به هلاکت برسند و فرد را با چالش‌های جالبی از نبرد با دشمن روبه‌رو می‌کند.

آن چه به جذابیت این بازی افزوده است طراحی محیط سه بعدی و تعدد استفاده از اسلحه‌ها و تجهیزات متنوع و بروز است که به بازیکن اجازه می‌دهد با گرافیک و انیمیشن روان و زمان واقعی به طی کردن مراحل بازی بپردازد.

از دیگر نکات زیبای این بازی، داستان و سناریوی معمایی بازی است که با وجود جنبه هیجانی این داستان می‌تواند احساس حضور در یک عملیات واقعی را به مخاطب منتقل کند.

 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار