رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
سه‌شنبه 1403/08/01 Tuesday - 2024 22 October الثلاثاء ، 19 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
کام هواداران شیرین شد؛

نفتی‌ها روزهای سختی را در پیش رودارند و باید دید و به انتظار نشست که با هدایت «داریوش یزدی» باتجربه می‌توانند بار خود را به‌سلامت از این میدان پر از مین در جام آزادگان عبور دهند؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» تیم نفت و گاز گچساران فصل جاری رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور را با تیم‌های فجر شهید سپاسی، پیکان، صنعت نفت آبادان، آریو اسلامشهر، مس شهربابک، شهر راز شیراز، بعثت کرمانشاه، شهرداری نوشهر، سایپا، پارس جنوبی جم، مس سونگون، مس کرمان، پالایش نفت بندرعباس، داماش گیلان، نیروی زمینی، نفت مسجدسلیمان و شهرداری آستارا آغاز کرد.

داریوش یزدی برای سومین مرتبه هدایت طلایی پوشان نفت و گاز گچساران را در 10 سال اخیر برعهده‌گرفته است اگرچه یزدی در این فصل از رقابت‌ها نیز ریسک بزرگی کرده و تیمی متشکل از بازیکنان بومی و باتجربه را روانه رقابت‌های این فصل کرده است.

سورپرایز ویژه برای فوتبال نفت و گاز گچساران+ تصاویر

این در حالی است که تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به دلیل خاک‌برداری و احیای زمین چمن ورزشگاه شهدای نفت و همچنین جهت استانداردسازی و توسعه این ورزشگاه باید دیدارهای خانگی‌اش را در خارج از استان برگزار کند که همین موضوع مشکلات بسیاری را برای بازیکنان و کادر فنی این تیم به همراه داشته است.

سرمربی فوتبال نفت و گاز گچساران پیش‌تر نیز در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی به مشکلات تیمش اشاره‌کرده و گفته بود: اگر داریوش یزدی به‌عنوان سرمربی است و تلاش دارد شرایط بهتری فراهم شود برای کل مجموعه خواهد بود ما شرایطی را به باشگاه جهت برگزاری اردوها و برنامه‌ها ارائه دادیم اما عملیاتی نشد.

وی ادامه داد: بنابراین در توضیح اینکه چرا این اقدامات هنوز رقم نخورده است باید توجه کرد که الآن یک معضل بزرگ داریم و قبل از اینکه به رقابت‌ها ورود کنیم با مجموعه مدیریت باشگاه صحبت کردم و معضل بزرگ این است که بازی‌های خانگی تیم نفت و گاز گچساران به خاطر استانداردسازی و بهسازی ورزشگاه شهدای نفت خارج از خانه برگزار می‌شود و حتی وقتی‌که میزبان هستیم باید خارج از استان بازی کنیم.

سورپرایز ویژه برای فوتبال نفت و گاز گچساران+ تصاویر

یزدی بیان کرد: انتظار این است که مسئولان و مجموعه مدیریتی باشگاه نیز تمهیداتی در نظر بگیرند که این رفت‌وآمدها به ما ضرر نزنند، الآن دربازی‌های گذشته توان بازیکنانمان از دقیقه 75 به بعد کم شد و بنده علت اصلی را خستگی راه و مسافت می‌دانم.

سرمربی نفت و گاز گچساران در ادامه هم تصریح کرد: مشکل عمده تیم همین بحث مسافت است چراکه مجبوریم بازی‌های خانگی را خارج از استان بازی کنیم اگرچه باید حواسمان هم باشد که ریکاوری مطلوبی انجام دهیم تا در دیدارها آینده نمایش خوبی را داشته باشیم. لذا در اکثر مسابقات و دقایق پایانی خستگی بر بازیکنان ما چیره می‌شود و این خستگی هم نشأت‌گرفته از همین پیمودن مسیر با اتوبوس است.

بااین‌حال نیز داریوش یزدی، سرمربی نفت و گاز گچساران مهم‌ترین رقیب تیمش در جام آزادگان را عدم میزبانی در گچساران عنوان کرده و گفته است که مهم‌ترین رقیب ما در دیدارهای این فصل از جام آزادگان‌ همان مسافت‌هایی هستند که طی می‌کنیم و تاکنون چندین بازی انجام داده‌ایم که به‌نوعی رقیب اصلی‌مان‌ همان اتوبوس است.

با این تفاسیر مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در بازدید از روند بازسازی ورزشگاه شهدای نفت نیز از بازسازی کامل این مجموعه پس از 20 سال خبر داده است.

سورپرایز ویژه برای فوتبال نفت و گاز گچساران+ تصاویر

غلامرضا کمالی در بازدید از ورزشگاه شهدای نفت گچساران گفت: ورزشگاه شهدای نفت گچساران که از زمان کشت اولیه چمن آن حدود 20 سال می‌گذشت و میزبان مسابقات مهم کشوری بود به دلیل فرسودگی موردبازسازی کامل قرار گرفت.

وی در تشریح اقدامات انجام‌شده اظهار کرد: در این خصوص تمام بخش‌های مختلف شرکت پای‌کار آمدند و با اقدامات اجرایی و بهره‌مندی از نیروی انسانی و خرید اقلام اساسی این پروژه در روزهای آینده آماده بهره‌برداری خواهد بود.

کمالی افزود: خاک‌برداری تا عمق 70 سانتی‌متری، خاک‌برداری ۶ هزار مترمکعب، احداث کانال زهکشی جدید متقاطع در عمق و سطح زمین، نصب سیستم جدید آبیاری مکانیزه، کاشت چمن جدید، تعویض سیستم برق‌رسانی، احداث تونل ورودی، تعمیرات اساسی جایگاه ویژه، اتاق‌های داوران، ناظران و تست دوپینگ، حوضچه زهکشی اطراف در کنار بهسازی اطراف چمن، تقویت نور ورزشگاه، رنگ‌آمیزی سکوها و زیباسازی اطراف از اقداماتی است که در این مدت به جهت خدمت به جامعه ورزشی شهر انجام‌شده است.

مدیرعامل نفت و گاز گچساران با ذکر این نکته که هر آنچه انجام‌شده است خدمت به مردم گچساران است گفت: مدت‌ها بود مردم شهرستان دغدغه مشکل تیم فعلی را داشتند که با رایزنی‌های انجام‌شده با خوزستان و ورزش وزارت نفت، امروز مالک اصلی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران است.

سورپرایز ویژه برای فوتبال نفت و گاز گچساران+ تصاویر

بااین‌حال نفتی‌ها روزهای سختی را در پیش رودارند و باید دید و به انتظار نشست که نفت و گاز گچساران با هدایت «داریوش یزدی» باتجربه می‌توانند بار خود را به‌سلامت از این میدان پر از مین در جام آزادگان عبور دهد که با توجه به روحیه بسیار بالای بازیکنان نفت و گاز گچساران این موفقیت نیز دور از ذهن نخواهد بود؛ بنابراین در این خصوص حمایت مسئولین بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار