رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/07/01 Sunday - 2024 22 September الأحد ، 19 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-10-28 19:07 شماره خبر : 2139 https://sobhezagros.ir/short/4LXbq 0
نایب‌رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس‌شورای‌اسلامی:

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران حتما به کسانی که اقدامات خصمانه ای علیه کشور انجام دهند برای آن ها پشیمان کننده خواهد بود.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با صبح زاگرس با اشاره به عملیات موشکی سپاه به مواضع تروریست ها در خاک عراق و سوریه گفت: جمهوری اسلامی ایران بارها به دشمنان و عناصر رژیم جعلی صهیونیست و دنباله‌روهایشان در دنیا اخطار داده بودکه اگر بخواهند دست به ماجراجویی در منطقه بزنند و یا اقدامی علیه نظم و امنیت کشور انجام دهند پاسخ پشیمان‌کننده و عذاب‌آور و دردناکی را حتما خواهند دریافت کرد.

 

ابراهیم عزیزی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران با عملیات موشکی علیه تروریست هایی که به شهادت و زحمی شدن جمعی از هموطنانمان در کرمان شدند افزود: این عملیات نشان داد که ایران اسلامی برای تامین امنیت خود هیچ کوتاهی و مسامحه‌ای نمی‌کند و خط قرمز جمهوری اسلامی ایرام امنیت هموطنان و تمامییت ارضی خود است.

 

وی با تأکید بر اینکه این اقدام موجب اعتماد، امید و خوشحالی همه مردمان و غم و اندوه و عذاب برای دشمنان ما شد تصریح کرد: بارها تایکد و اخطار به رژیم صهیونیستی و هم‌مسلکان ترپریست ها داده شده که دست از این اقدامات بردارد که قطعا هر اقدامی پاسخی دارد و پاسخ ما هم سنگین‌تر و دردناک‌تر است.

 

 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار