رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/07/16 Monday - 2024 07 October الاثنين ، 4 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-16 17:56 شماره خبر : 7804 https://sobhezagros.ir/short/V9rOj 0
در دیدار استاندار با فرماندهان سپاه فتح؛

استاندار کهگیلویه‌ و بویراحمد گفت: اهتمام جدی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حفظ و ارتقای امنیت کامل در سطوح مختلف و سازندگی کشور ستودنی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» یدالله رحمانی استاندار کهگلیویه و بویراحمد روز دوشنبه 16 مهرماه  در دیدار با فرماندهان سپاه فتح با اشاره به عملیات غرورآفرین «وعده صادق 2 » گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این عملیات درس بزرگی به اشغالگران رژیم جعلی صهیونیستی که محکوم به نابودی است، داد. 

وی امنیت را مهم‌ترین مؤلفه توسعه و پیشرفت کشور عنوان کرد و افزود: امنیت زمینه‌ساز انجام فعالیت‌های اقتصادی و حضور سرمایه‌گذاران است که با مشارکت نیروهای مسلح این امنیت برقرار است.

رحمانی  با اشاره به اینکه دولت در سایه برقراری امنیت به دنبال فراهم‌کردن سایر مؤلفه‌های حضور و جذب سرمایه‌گذاران و رشد و توسعه استان است عنوان کرد: از برنامه‌های دولت وفاق ملی توجه به بخش تولید و صنعت بوده که منجر به ایجاد اشتغال و بهبود معیشت مردم می‌شود و این مهم مورد تأکید مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر فراهم‌کردن بسترها برای حضور سرمایه‌گذاری در استان تأکید کرد و گفت: نظام جمهوری اسلامی برای رشد و توسعه کهگیلویه و بویراحمد کارهای فاخر و ارزشمندی انجام داده است؛ اما باتوجه‌به صعب‌العبور بودن این خدمات کافی نبوده که در چارچوب سیاست دولت وفاق ملی به دنبال توسعه آن هستیم.

استاندار ضمن قدردانی از همراهی و همکاری سپاه با دولت گفت: سپاه همواره در کنار همه دولت‌ها برای رسیدن به اهداف موردنظر آنها تلاش کرده است.

 وی با اشاره به منابع محدود دولت و کارهای زیاد بر زمین‌مانده افزود: بسیج سازندگی سپاه در حوزه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در کنار دولت بوده و اقدامات سازنده صورت‌گرفته قابل‌تقدیر است.

رحمانی عنوان کرد: با کارهای خوبی که توسط سپاه فتح استان و بسیج سازندگی در روستاها صورت‌گرفته شاهد مهاجرت معکوس مردم از شهر به روستا هستیم.

وی عنوان کرد:  سپاه در کنار نیروی انتظامی در ایام انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد همکاری ویژه‌ای داشته و در برگزاری انتخابات سالم و به‌دوراز حاشیه در استان نقش اساسی ایفا کرده است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار