رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-02-12 13:19 شماره خبر : 3882 https://sobhezagros.ir/short/eolZ3 0
فرمانده سپاه فتح:

فرمانده سپاه فتح به تحرکات اخیر در دانشگاه‌های آمریکا اشاره کرد و گفت: به برکت خون شهدا وامام راحل، اندیشه‌های الهی و اسلام ناب محمدی در دانشگاه‌های آمریکا در حال پیاده شدن است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» برگزاری جشن بزرگداشت هفته معلم و تجلیل از مقام استاد در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور سردار خرم‌دل فرمانده سپاه فتح استان، شاهینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، صالحی نیا مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد و سرپرست، کارکنان و دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای کهگیلویه وبویراحمد، جشن بزرگداشت هفته معلم و تجلیل از مقام استاد در این دانشگاه برگزار شد.

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان در سخنانی ضمن تبریک هفته معلم و گرامی داشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و تشکر از مسئولین و میهمانان شرکت‌کننده در برنامه، به ارائه گزارشی از وضعیت دانشگاه پرداخت.

توکل به ماهیت مهارت محوری دانشگاه اشاره نمود و گفت:  قطعاً کمک به دانشگاه فنی  و حرفه‌ای و حل مشکلات این دانشگاه کمک بزرگی به حل معضل اشتغال جامعه خواهد نمود.

فرمانده سپاه فتح استان در سخنانی ضمن تبریک ایام هفته معلم  وگرامی داشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری گفت: سخنان خود را با یک سؤال آغاز می‌کنم: چرا سالروز شهادت استاد مطهری را به نام هفته معلم و تجلیل از مقام استاد نام‌گذاری کرده‌اند؟

سردار خرم‌دل گفت: شهید مطهری شهید عقیده و مکتب است؛ دنیای کنونی جمعی از اضداد هست که همه در تقابل هم هستند تا انشاء الله با ظهور منجی عالم بشریت عدل و داد جهان را فراگیرد.

فرمانده سپاه فتح استان گفت: اندیشه‌های الهی سفارش به اجتناب از غیبت، دروغ  و تهمت می‌کنند و در مقابلِ اندیشه‌های الهی اندیشه شیطانی قرار دارد و شهید مطهری با اندیشه‌های شیطانی مبارزه نمودند و شهید مبارزه با این اندیشه‌ها بودند.

سردار خرم‌دل گریزی به تحرکات اخیر در دانشگاه‌های آمریکا زد و گفت امروزه به برکت خون شهدا و امام شهدا اندیشه‌های الهی و اسلام ناب محمدی در دانشگاه‌های آمریکا در حال پیاده شدن است.

وی  از رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی درخواست نمود تدبیری بیندیشند و هر کمکی از دستشان برمی‌آید به دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان نمایند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هم در سخنانی  ضمن تبریک هفته معلم به زحمتکشان عرصه تعلیم و تربیت گفت: یکی از دلایل وجود مشکلات و معضلات در استان کهگیلویه وبویراحمد معضل بیکاری جوانان هست و با توجه به اینکه جنس دانشگاه فنی و حرفه‌ای با سایر دانشگاه‌ها متفاوت هست و از نوع دانشگاهی که تربیت فن‌ورزهای ماهر را به عهده دارد است،  در صورت حمایت از این دانشگاه کمک بسیار مهمی به معضل بیکاری این استان خواهد شد.

گفتنی است حضور بر سر قبر مطهر شهید گمنام واقع در آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران یاسوج و ادای احترام به مقام شامخ شهدا،  قرائت دکلمه در مورد مقام  معلم و استاد و تجلیل از اساتید دانشگاه از دیگر برنامه‌هایی بود که در این مراسم اجرا گردید.

 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار