رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
1403-01-14 19:48 شماره خبر : 3360 https://sobhezagros.ir/short/eGkqX 0
در گفتگو با صبح زاگرس مطرح شد:

امام‌جمعه موقت شهرستان لنده گفت: این اقدام رژیم سفاک صهیونیستی در آستانه روز جهانی قدس قطعاً پیامدها و بازتاب‌های مهمی برای انتقامی سخت از این رژیم را در پی خواهد داشت که سیلی محکمی دریافت خواهد کرد.

 حجت‌الاسلام سید محمود الهی نیا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»، در خصوص حمله روز گذشته رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه گفت: رژیم صهیونیستی سال‌های است که با طراحی و اجرای نقشه‌های شوم خود در منطقه دست به جنایات زیادی می‌زند که این امر برای امت اسلام تازگی ندارد.

 امام‌جمعه موقت شهرستان لنده گفت: عجز و ناتوانی رژیم غاصب و متجاوز صهیونیستی در برابر جبهه مقاومت و ایستادگی رزمندگان جبهۀ اسلام در منطقه نمایان شده است و سران این رژیم غاصب برای جبران شکست‌های پی‌درپی خود از جبهه مقاومت دست به جنایات متعددی در غزه و سایر محورهای مقاومت از جمله سوریه می‌زنند.

 وی افزود: این بار نیز این رژیم جعلی در جنایتی آشکار، مجاهدانی دلاور و رشید از فرزندان ملت ایران را ناجوانمردانه به شهادت رسانید تا درنده‌خویی و سفاکی خود را بیش‌ازپیش عیان سازد.

 الهی نیا گفت: این اقدام رژیم سفاک صهیونیستی در آستانه روز جهانی قدس قطعاً پیامدها و بازتاب‌های مهمی برای انتقامی سخت از این رژیم را در پی خواهد داشت که سیلی محکمی دریافت خواهد کرد.

 امام‌جمعه موقت شهرستان لنده گفت: قطعاً سردمداران جاهل رژیم غاصب صهیونیستی به‌خصوص حامی همیشگی آنان امریکا جنایت‌کار باید خوب بداند که این قبیل تحرکات رذیلانه هیچ تأثیری در حرکت مقاومت ایجاد نخواهد کرد؛ بلکه خون تازه‌ای به جریان مقاومت تزریق خواهد کرد تا انتقام شهدای مظلوم حرم را با قاطعیت از سران این رژیم بگیرند.

 وی افزود: شهادت سردارشید مدافع حرم «سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی» و «سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی» و همراهان عزیزشان را به پیشگاه حضرت ولی‌عصر (عج) و مقام معظم رهبری و خانواده این شهدای مدافع حرم را تسلیت و انتظار داریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هرچه سریع‌تر انتقام خون این شهدای عزیز را از سردمداران رژیم صهیونیستی بگیرد تا درس عبرتی باشد برای همه کسانی که بخواهند ذره‌ای امینت این ملت را به مخاطره بیندازند.

 انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار