رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1402-07-12 15:23 شماره خبر : 566 https://sobhezagros.ir/short/4aJye 0
قابل توجه ورزش و جوانان؛

تنها زمین چمن طبیعی شهرستان باشت مورد انتقاد ورزشکاران و فوتبال دوستان در این شهرستان قرار گرفته است و آنها خواستار تعیین تکلیف وضعیت آن شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس؛ شهرستان باشت دارای استعداد‌های مختلف ورزشی و فرهنگی است و این شهرستان دارای ۲ هزار و ۲۰۰ نفر ورزشکار بوده و دارای سه سالن سرپوشیده شهری و ۱۵ چمن مصنوعی است.



در سال‌های مختلف تا امروز تلاش‌های مختلفی برای توسعه ورزش در این شهرستان در نظرگرفته شده است که در آخرین موارد می‌توان به تخصیص اعتیار از محل مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت به مبلغ ۱۲میلیارد ریال به یکی از ورزشگاه‌های این شهرستان اشاره کرد.



در کنار همه تلاش‌های صورت گرفته شده اما تنها زمین چمن مصنوعی شهرستان باشت با مشکل مواجه است به‌گونه‌ای که روشنایی کافی برای برگزاری مسابقات ورزشی در ساعات منتهی به شب وجود ندارد و از طرفی سطح پیرامون آن دچار مشکلات فراوانی شده است تا ورزشکاران و فوتبال دوستان این شهرستان گلایمند از این مشکلات باشند.



ورزشکاران این شهرستان عنوان کردند: نوجوانان، جوانان و حتی بزرگسالان هر روز در این چمن فوتبال بازی می‌کنند اما زمین شرایط مطلوب و خوبی ندارد و از مسئولان خواهانیم به تنها چمن شهرستان باشت رسیدگی کنند.



این ورزشکاران ادامه دادند: از اداره ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد تقاضامندیم تا چمن طبیعی که سابقه طولانی در ساخت آن وجود دارد را ترمیم کنند و ازطرفی جایگاه تماشگران تخریب شده است و چمن مصنوعی مجاور آن فاقد استفاده شده است و فوتبال دوستان در آن ورزش نمی‌کنند.



در کنار اهمیت ورزش  و مشکلات چمن طبیعی شهرستان باشت و همچنین مطالبه عمومی ورزشکاران در این شهرستان برای تعیین تکلیف زمین چمن طبیعی در این شهرستان اما امکان برقراری تماس با ورزش و جوانان به دلیل عدم پاسخگویی فراهم نشد تا همچنان رسیدگی به مطالبات مردمی در شهرستان باشت در هاله‌ای از ابهام بماند و ورزشکاران منتظر اقدام جدی ورزش و جوانان باشند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار