رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-02-19 23:02 شماره خبر : 4034 https://sobhezagros.ir/short/4Xldy 0
امام جمعه بهمئی:

امام جمعه بهمئی در اجلاسیه شهدای شهرستان گفت: در مرام بهمئی‌ها پشت کردن به انقلاب را نخواهیم دید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  «صبح زاگرس» امام جمعه لیکک شامگاه امشب در اجلاسیه شهدای شهرستان بهمئی ضمن عرض خیرمقدم به همه شرکت کنندگان گفت: بهمئی‌صاحب تاریخ و افتخار عظیمی است و مایه افتخار استان هستند و از روحیه سلحشوری و قهرمانی برخوردار هستند.

صلواتی ادامه داد: بهمئی ها قوم و ایل مورد غضب حکومت ملعون و خبیث پهلوی بودند و افتخار آن‌ها قیام ۱۳۱۶ برعلیه این حکومت است.

امام جمعه لیکک ادامه داد: مردم بهمئی قدردان و حق‌شناس انقلاب اسلامی هستند و در همه مناسبت‌ها، انتخابات و راهپیمایی‌ها الگو هستند.

صلواتی ادامه داد: در مرام بهمئی‌ها پشت کردن به انقلاب را نخواهیم دید.

امام جمعه خطاب به مسئولان گفت: با وجود ذخایر عظیم طبیعی در این شهرستان، مردم از بیکاری‌ها رنج می‌برند و با عنایت شهیدان و دعوت شهیدان امشب جمع شدیم و برای این مردم کوتاهی نکنید.

حجت‌الاسلام صلواتی ادامه داد: امشب شهیدان چند پیام برای ما دارند، اولین پیام این است که شهیدان از ما می‌خواهند که ادامه دهنده راه شهدا باشیم و وقتی  ما ادامه دهنده راه شهیدان باشیم  آن‌ها خوشحال و خرسند هستند.

وی گفت: پیام دیگر شهیدان به ما داشتن روحیه باهم بودن، اتحاد، همبستگی و دوری از اختلاف است.

امام جمعه بهمئی در پایان گفت: سومین پیام شهدا به مسئولین این است که به مردم خدمت کنید و نگذارید این مردم در سختی و تنگنا زنگی کنند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار