رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
امام جمعه یاسوج درگفتگو با صبح زاگرس:

امام جمعه یاسوج با اشاره به شعار سال و الزامات تحقق آن گفت: یکی از مشکلاتی که متوجه زندگی و دغدغه مردم است مسئله اقتصاد است.

 آیت‌الله سید نصیر حسینی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» در خصوص شعار سال و نقش مردم با تبریک ماه مبارک رمضان و سال جدید گفت: یکی از مشکلاتی که متوجه زندگی و دغدغه مردم است مسئله اقتصاد است و دشمن در مراحل و مواقع مختلف با برنامه‌های گوناگون به دنبال زمین‌گیر کردن ایران اسلامی است و این تهدیدها از طریق فشارها، تحریم‌ها، لطمه و آسیب به ایران دنبال شد؛ اما در همه تلاش‌های خود شکست خوردند. 

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به شرایط تحقق شعار سال پرداخت و گفت: ظرفیت‌های خوبی برای رشد، بالندگی و کمک به اقتصاد وجود دارد این سرمایه‌ها باید در خدمت مردم باشد و آثار آن در حوزه مسکن، بهداشت، اقتصاد و... در خدمت مردم مشاهده شود. 

وی گفت: برای تحقق این موضوع باید از ظرفیت سرمایه‌گذاران استان و خارج از استان بهره برد این ظرفیت‌ها می‌تواند در حوزه گیاهان دارویی، نفت و گاز، گردشگری و..  بهره برد تا شاهد رونقی و جهشی در تولید باشیم. 

آیت‌الله حسینی به الزامات شعار سال و شرایط تحقق آن در استان پرداخت و گفت: ظرفیت‌های استان می‌تواند از طریق تعاونی و باتکیه‌بر ظرفیت مردمی موردتوجه باشد تا ظرفیت‌های اقتصادی استان از این طریق محقق شود. 

امام‌جمعه یاسوج با اشاره به اینکه باید از فرصت‌ها استفاده کرد و این استفاده از طریق برنامه‌ریزی و برنامه بلندمدت با تکیه با نقش مردم امکان‌پذیر است، عنوان کرد: مردم ما ظرفیت و توانمندی نقش‌آفرینی در تولید و اقتصاد را دارند و با همکاری مردم و دولت باید موانع تولید برداشته شود برخی از این موانع در حوزه‌های سازمانی و اداری است که این ارگان‌ها باید از موانع گره‌گشایی کنند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار