رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/06/26 Monday - 2024 16 September الاثنين ، 13 ربيع الأول ، 1446
ساعت
نماینده اسبق بویراحمد و دنا در مجلس:

نماینده اسبق بویراحمد و دنا در مجلس گفت: بدون شک در جای جای ملت هر جا که نام شهید به یاد شهید و ضرورت پاسداشت شهید وجود داشته باشد باید بدون هیچ‌گونه درنگی در صحنه حضور پیدا کنیم.

غلام‌محمد زارعی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» گفت: شهدا حق بزرگی به گردن یکایک ما دارند اگر امروز امنیت، اقتدار بین‌المللی و نقش بسیار مهم و تعیین‌کننده‌ای جمهوری اسلامی در دنیا مطرح است به برکت فداکاری، رشادت و شهادت شهیدان عزیزمان است، اگر امروز ما در قله عزت، عظمت و اقتدار قرار داریم به برکت خون شهدا است.

نمایندهٔ دورهٔ نهم و دهم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بدون شک در جای جای ملت هر جا که نام شهید به یاد شهید و ضرورت پاسداشت شهید وجود داشته باشد باید بدون هیچ‌گونه درنگی در صحنه حضور پیدا کنیم.

وی به کنگره دو هزار شهید استان اشاره کرد و ادامه داد: خوشبختانه با فداکاری، مجاهدت و برنامه‌ریزی مسئولان محترم سپاه فتح استان، تیپ ۴۸ استان، بنیاد شهید انقلاب اسلامی و همه مسئولان ذی‌ربط کنگره دو هزار شهید بزرگوار استان در روزهای ۱۸ و ۱۹ شهریور در شهر یاسوج برگزار خواهد شد این کنگره نمادی است برای پاسداشت و بزرگداشت راه شهدا و افتخار به عظمت و فداکاری شهیدان بزرگوار و بر همه ما لازم است و واجب است که یک‌بار دیگر تعهد و وظیفه خود را نسبت‌به یاد شهیدان به نمایش بگذاریم.

زارعی تأکید کرد: کنگره عظیم  دو هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد در روزهای یکشنبه و دوشنبه ۱۸ و ۱۹ شهریور در پارک مهرورزی، دهکده دفاع مقدس برگزار خواهد شد بدون شک خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران، فداکاران، آحاد مردم، جوانان، دانشجویان و اقشار در این کنگره عظیم حضور پیدا خواهند کرد زیرا حضور در این کنگره بزرگ یعنی میثاق با شهدا، یعنی پاسداشت خون شهدا که شهیدان انقلاب اسلامی به فرموده قرآن کریم زنده‌اند و روحشان بر رفتار و عمل ما حاکم است و خشنود خواهند شد.

نماینده اسبق مجلس عنوان کرد: ما که درطول سال درگیر مسائل زندگی شخصی و عمومی خود هستیم و یک‌بار در چنین مواقعی یاد و نام شهدا به‌صورت جدی تحت عنوان یک کنگره عظیم برگزار خواهد شد حضور ما قطعاً باعث رضای خداوند خواهد بود و روح شهدا را از ما راضی خواهد کرد و ما وظیفه‌ خود را نسبت‌به آن شهیدان عزیز که از همه چیز خود، از جان و جوانی خود، از همه آینده خود گذشتند و همه هستی خود را تقدیم ملت کردند.

وی یادآور شد: برای این‌که ما امروز بتوانیم سرمان را بالا بگیریم، همیشه اقتدار داشته باشیم و ملت به راه خودش افتخار کند باید راه نورانی شهدا را پاس بداریم و باید بتوانیم در این مراسم بزرگ در این کنگره بسیار باارزش و معنوی و روح‌بخش شرکت کنیم و از روح پاک و مطهر شهیدان مدد بجوییم.

زارعی اظهار داشت: برای پیشرفت، سربلندی، آینده و اقتدار روزافزون کشور عزیزمان و برای نجات همه مسلمانان مظلومی که امروز آماج سهمگین‌ترین خیانت‌ها و جنایت‌های صهیونیست‌ها هستند باید حضور یابیم شهدا را واسطه قرار داده و دعا کنیم.

وی در آخر به دعوت از آحاد مردم جهت شرکت در کنگره دو هزار شهید استان پرداخت و افزود: به سهم خود صمیمانه از همهٔ مردم که در همه صحنه‌ها و میدان‌ها در همه شرایط حضور خودشان را به نمایش گذاشتند صمیمانه به‌عنوان برادر کوچک، به‌عنوان یک خدمت‌گزار کوچک درخواست می‌کنم یک‌بار دیگر حضور خودشان در این صحنه معنوی کنگره عظیم شهدا که در روزهای ۱۸ و ۱۹ شهریور، روزهای یکشنبه و دوشنبه در پارک مهرورزی، دهکده دفاع مقدس برگزار خواهد شد حضور پیدا کنند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار