رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خبر داد:

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان از کلنگ زنی و افتتاح ۹۵ پروژه فناوری اطلاعات و ارتباطات در هفته دولت خبر داد.

سید محمود رادمنش در گفتگو با صبح زاگرس بیان کرد: یکی از مهم‌ترین سیاست‌های دولت سیزدهم برقراری عدالت ارتباطی در مناطق محروم کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد است و شعار ما این خواهد بود که هیچ روستای دورافتاده‌ای از خدمات حوزه فناوری اطلاعات محروم نماند.

 

مدیرکل  ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه وبویراحمد در خصوص قطعی اینترنت و نوسانات آنتن دهی تلفن همراه در برخی از روستاهای شهرستان باشت و دنا گفت: در شهرستان  باشت ۵ پروژه و در شهرستان گچساران  باشت 13 پروژه زیرساختی فناوری ارتباطات در دست اجرا است که با اتمام آن نوساتان و قطعی اینترنت در روستاهای استان رفع خواهد شد.

 

این مسئول افزود: از گزارشت مردمی و رسانه‌ها نهایت استفاده را خواهیم کرد گفت چراکه بسیاری از پروژه‌های رفع اشکال به دنبال گزارش اعلام خرابی توسط رسانه‌ها صورت می‌گیرد که پس از بررسی فنی اقدام به رفع آن می‌کنیم.

 

رادمنش یکی از اقدامات مؤثر در حوزه ارتباطات را دسترسی روستاهای بالای ۲۰ خانوار به اینترنت پرسرعت دانست و افزود: در ۲ سال گذشته بیش از ۱۰۵ روستای بالای ۲۰ خانوار به شبکه اینترنت پرسرعت متصل شدند که با اجرای پروژه‌های ارتباطی در بخش اعتبارات ملی وزارت ارتباطات و اعتبارات بخش خصوصی حدود یک هزار میلیارد تومان طی ۲ سال اخیر در حوزه ارتباطات و فناوری ارتباطات استان به‌صورت شهری و روستایی سرمایه‌گذاری شده است.

 

وی بابیان اینکه تعداد زیادی از روستاهای زیر ۲۰ خانوار به شبکه اینترنت متصل شده‌اند، عنوان کرد: قریب به ۹۵ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان به شبکه اینترنت پرسرعت متصل هستند و مابقی تا پایان امسال به این شبکه متصل می‌شوند.

 

رادمنش روند اجرای پروژه‌ها در حوزه ارتباطی را پویا و فعال ارزیابی کرد و گفت: در هفته دولت در حوزه زیرساختی و ارتباطاتی تعداد ۹۵ پروژه کلنگ زنی و افتتاحیه در سطح استان را در دست اجرا داریم که شامل ۵۶ پروژه افتتاحیه و ۳۹ پروژه کلنگ زنی بااعتبار 453 میلیارد و 846 میلیون خواهد بود.

 

وی در پایان افزود: در شهرستان کهگیلویه ۱۷ پروژه، گچساران ۱۳ پروژه، دنا ۸ پروژه، چرام ۷، مارگون ۸، لنده ۳ و بهمئی ۳پروژه در دست افتتاح و کلنگ زنی است.

 

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار