رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/06/18 Sunday - 2024 08 September الأحد ، 5 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-05-06 13:55 شماره خبر : 6082 https://sobhezagros.ir/short/4ZJgY 0
در گفتگو با صبح زاگرس مطرح شد:

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی از اعزام تیم سلامت مرکز خدمات جامع سلامت ممبی و رودتلخ این شبکه به مناطق عشایری و صعب العبور کوه سیاه خبر داد.

دکتر دانیال ظفری‌زاده سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی«صبح زاگرس» از اعزام تیم سلامت این شبکه به مناطق عشایری و صعب‌العبور کوه سیاه خبر داد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از تیم اعزامی به مناطق عشایری در حوزه کوه سیاه در اجرای برنامه پزشک خانواده و خدمات دهی به جمعیت عشایر اظهار داشت: مراقبت عشایر  همانند سال های قبل، امسال نیز طی ماموریت سه روزه در کوه سیاه به اجرا در آمد .

سرپرست شبکه بهداشت و درمان بهمئی در همین زمینه افزود: مناطق (کوه سیاه، خیارکال، دلی هفت چشمه، بردلیر، دشت شیر و …) از جمله مناطق محرومی بود که تیم سلامت به آنها خدمات رسانی کردند.

ظفری‌زاده افزود: در این ماموریت تعداد ۴۲۳نفر از جمله بیماران فشارخون، قند خون، زنان باردار ، کودکان و سایر گروه های سنی توسط پزشک مراقبت، ویزیت و دارو دریافت کردند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی ضمن قدردانی از تلاش‌های ارزشمند تمامی دست اندرکاران  افزود: در اجرای این ماموریت تمامی جمعیت عشایری مراقبت و ویزیت شدند.

اعزام تیم سلامت به مناطق عشایری کوه‌سیاه بهمئی
اعزام تیم سلامت به مناطق عشایری کوه‌سیاه بهمئی
اعزام تیم سلامت به مناطق عشایری کوه‌سیاه بهمئی
اعزام تیم سلامت به مناطق عشایری کوه‌سیاه بهمئی

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار