رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1402-12-21 12:46 شماره خبر : 2981 https://sobhezagros.ir/short/4ZP8a 0
فرماندار لنده «خبر داد»؛

فرماندار شهرستان لنده از تخصیص ۱۰۰درصدی بیش از 2هزار میلیارد ریال در سال ۱۴۰۳از محل سفر وزیر کشور به شهرستان لنده و وزارت نفت برای پروژه‌های شهرستان لنده خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس جلال دانش در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان لنده گفت: سال ۱۴۰۲ را با همه تلخی‌ها و شیرینی‌هایش پشت سر می‌گذاریم و امیدواریم در سال جدید نسبت به رفع مشکلات در سالی که گذشت را اقدام کنیم. 

فرماندار شهرستان لنده گفت: کسانی که در حال کار وتلاش هستند و در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند باید خوب بدانند که نسبت به انضباط کاری اقدام کنند و کسانی که قانون‌شکنی کنند قطعا عزل خواهندشد و این مهم غیرقابل پذیرش است. 

دانش گفت: کسانی که بدون اجازه و اطلاع فرمانداری از شهرستان خروج کنند قطعا برخورد قاطع صورت خواهد گرفت. 

فرماندار شهرستان لنده گفت: به لحاظ قانونی همه ادارت باید نسبت به رعایت نکات حفاظتی در ایام نوروز اقدام کنند و نسبت به پیشگیری از وقوع جرم اقدام کنند. 

وی افزود: مسئله انتخابات یک فرایند سختی بود که با حضور با شکوه مردم این مهم در تبعیت از مقام معظم رهبری اجرایی شد و مردم استان و شهرستان ما با حضور چشم گیرخود این حماسه را پررنگ‌تر کردند. 

دانش خاطرنشان کرد: کمترین میزان تخلف در همه سطوح را در فرایند این دوره از انتخابات داشتیم که یک اقدام بسیار ارزشمندی بود که تمامی مردم بر این مهم صحه گذاشتند. 

وی افزود: اجرای طرح‌های هادی و اسفالت همه روستاهای شهرستان و تامین برق همه روستاها، در حوزه ارتباطات شاهد تلاش‌ها و پیشرفت‌های خوبی بودیم که در سال جدید این امیدواریم با تامین اعتبارات جدید شاهد تحولات اساسی در توسعه فراگیر شهرستان باشیم. 
فرماندار شهرستان لنده گفت: از محل سفر وزیر کشور بیش از ۱هزار میلیارد ریال و از محل اعتبارت وزارت نفت نیز ۱هزار میلیارد ریال اعتباررات۱۰۰درصد تخصیص داریم که با این حجم از اعتبارات با اضفاه شدن اعتبارات استانی و شهرستانی شاهد توسعه فراگیر و اتمام بیشتر پروژه‌های فعال ونیمه کاره در شهرستان خواهیم بود.

انتهای خبر

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار