رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/06/18 Sunday - 2024 08 September الأحد ، 5 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-04-12 10:51 شماره خبر : 5484 https://sobhezagros.ir/short/4Lgo0 0
فردی که به اصولگرایان هم وفا نکرد؛

باید به سیاسیون هردو طیف بگوییم که آن‌ها نباید به نجات نیا اعتماد کنند، چراکه شخصی که به اصولگرایان وفا نکرد نمی‌تواند وفادار اصلاح‌طلبان هم باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«صبح زاگرس» فرزاد نجات نیا یکی از فعالان سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد است که یک شبه ردای سیاست بر تن کرده اما همچنان طرفداران و دوستان او در عجب مانده‌اند که نجات نیا از سیاست‌مداران کدام طیف است.

جوانی که سال‌های نه‌چندان دور به‌یک‌باره ربا رأی مردم نفر اول شورای شهر دهدشت شد، و سعی کرد خودش را  از سران سیاست‌مدار شهر سیاسی دهدشت بداند و به دنبال راهی برای نشان دادن خود باشد.

نجات نیا در این دوران در میان اصولگرایان می‌نشیند و هم در جمع اعتدالیون رفت آمد داشت و خود را اصولگرای پایبند به اصول می‌دانست و چند آتیشه، اما به‌یک‌باره در دوران هشت‌ساله روحانی سر از دستیاری اصلاح‌طلب‌ترین وزیر دولت تدبیر درآورد.

 

اصلاح‌طلبان به فرزاد نجات‌نیا اعتماد نکنند!

نجات‌نیا دو بار برای نامزدی مجلس از حوزه انتخابیه ورود کرد که یک‌بار با اقبال کم روبه رشد و بار دوم انصراف داد، حتی سیاست‌های چندگانه وی باعث شده که در انتخابات ریاست جمهوری دور سیزدهم به جوانان حامی سید ابراهیم رئیسی درآید.

اما این سیاست‌بازی‌های وی همچنان ادامه داشت و در برهه‌ای معاون پارلمانی وزارت راه و شهرسازی دولت سیزدهم شد و بعد از چندین ماه خدمت و برکناری به مسئولیت هلدینگ معلم کشور در آمد.

 

اصلاح‌طلبان به فرزاد نجات‌نیا اعتماد نکنند!

از این شاخه به آن شاخه پریدن نجات نیا آن‌چنان ادامه داشت ، که برخی وی را غوطه‌ور در حرص و طمع پست گرفتن بدانند که به دنبال ترفیع از این پست به آن پست دیدند، مسئله‌ای که در سیاست برای وی رسوخ کرد و امروز نیز کسی که منتقد سیاست‌های دولت هشت‌ساله و مخرب روحانی بوده به جمع یاران وی در ستاد پزشکیان پیوسته است.

سرگردانی نجات نیا در پست‌های سازمانی و سردرگمی در سیاست ورزی وی باعث شده که نه دیگر امروز مورد وثوق اصلاح‌طلبان باشد و نه مورد وثوق اصولگرایان، سیاست‌مداران وی را سیاست‌مداری بی‌تجربه بخوانند که شوق و حرص و طمع ترفیع گرفتن وی را از نفس انداخته است.

 

 

اصلاح‌طلبان به فرزاد نجات‌نیا اعتماد نکنند!

حال در چند روز اخیر شاهد دیدارهای متوالی سید فرزاد نجات نیا با پزشکیان و ستاد وی بوده‌ایم، ستادی که به‌واسطه وزرای دولت هشت‌ساله روحانی اداره می‌شود، و این سؤال پیش‌آمده است که چرا شخصی که خود را یک اصولگرای دوآتشه می‌داند به‌یک‌باره سر از ستاد اصلاح‌طلبان درآورده است.

در پایان به اصلاح‌طلبان توصیه می‌شود که آن‌ها نباید به نجات نیا اعتماد کنند؛ شخصی که به اصولگرایان وفا نکرد نمی‌تواند وفادار به آن‌ها باشد و در بزنگاه‌های سیاسی برای رسیدن به مقصود خود نیز از آن‌ها رها خواهد شد و به جبهه حریف خواهد پیوست.

انتهای خبر/

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار