رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
سه‌شنبه 1403/07/03 Tuesday - 2024 24 September الثلاثاء ، 21 ربيع الأول ، 1446
ساعت
در گفتگو با صبح زاگرس مطرح شد؛

عضو شورای اسلامی شهرلنده از وضعیت خدمات‌رسانی و اطلاع‌رسانی ستاد خدمات سفر شهرستان لنده گلایه کرد.

کوروش محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»، با تبریک ماه مبارک رمضان و سال نو گفت: لنده یکی از شهرستان‌های خوب گردشگری در ایام نوروز به‌ واسطه داشتن آب‌وهوا و طبیعت زیبا و چشمه‌های جوشان است.

عضو شورای اسلامی شهر لنده گفت: همه ساله گردشگران و مسافران زیادی از سراسر ایران اسلامی این شهرستان را به‌عنوان یکی از مقصدهای گردشگری خود انتخاب می‌کنند که این حضور مستلزم اطلاع‌رسانی درست رسانه‌ها برای معرفی مناطق بکر و گردشگری شهرستان است.

وی افزود: اما متاسفانه با وجود همه تبلیغاتی که برای معرفی زیبایی‌ها و مناطق گردشگری می‌شود امسال شاهد استقبال سرد ستاد خدمات سفر شهرستان برای برپایی چادرهای اطلاع‌رسانی در ورودی شهر لنده هستیم که بعد چند روز از عید نوروز برخی از ادارات تنها به یک داربست نیمه خالی بسنده کردند و عملاً خبری از استقبال از مسافران نوروزی نیست.

محمدی گفت: تنها شهرداری با جانمایی سفره هفت‌سین و نصب بنر در محل استقبال و اداره امور عشایری با نیمه‌فعال کردن چادر عشایری بخشی از مصوبات ستاد خدمات سفر را اجرایی کرده است و عملاً سایر ادارات کار را رها کردند.

عضو شورای اسلامی شهر لنده گفت: این وضعیت در شأن مردم دیار اولین‌ها نیست و حتی صدای امام‌جمعه شهرستان را نیز درآورده است که باید مسئولان نسبت به این‌ همه بی‌توجهی پاسخگوی شهروندان و مسافران نوروزی باشند که برای دیدن مناطق گردشگری در ورودی شهر سرگردان‌اند که از کدام مسیر باید برای تماشای جاذبه‌های گردشگری استفاده کنند.

استقبال سرد خدمات سفر لنده از میهمانان نوروزی
استقبال سرد خدمات سفر لنده از میهمانان نوروزی
استقبال سرد خدمات سفر لنده از میهمانان نوروزی

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار