رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1402-07-16 15:20 شماره خبر : 636 https://sobhezagros.ir/short/VWQ24 0
فوری؛

رئیس شورای شهر یاسوج گفت: طبق برنامه اعلام شده آقای یوسفی راس ساعت مقرر در جلسه شورای شهر یاسوج حضور پیدا کردند اما قبل از برگزاری مراسم تحلیف، متن استعفا و کناره گیری خود را با ذکر دلایلی تقدیم شورا نمودند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس؛جلسه این هفته شورای شهر یاسوج تحت تاثیر مراسم معارفه و تحلیف نفر اول علی البدل انتخابات این دوره به دلیل انتخاب(کیوان آشنا) یکی از اعضا شورای شهر به عنوان شهردار یاسوج و جایگزین نفر اول علی البدل این دوره از انتخابات،  قرار گرفت.

طبق اخبار رسیده ، رییس شورای شهر یاسوج در این جلسه با تبریک روز روستا و عشایر بیان کرده است : طبق قانون شورا چنانچه فرد یا افرادی از اعضای اصلی و منتخب شورا بنا به هر دلیلی از قبیل بیماری ، انتقال ، فوت و…قادر به ادامه حضور در شورا را نداشته باشد از نفر اول علی البدل انتخابات جهت حضور در شورا دعوت به عمل می آید.

فرشید احمدی کیش خاطرنشان کرده است؛ با توجه به انتخاب آقای کیوان آشنا به عنوان شهردار جدید یاسوج و انتقال وی از شورای شهر به شهرداری ، ما باید برای جایگزینی وی در شورا اقدامات لازم را انجام می دادیم .

احمدی کیش افزود ؛ طبق روال و قانون شوراها، با ارسال نامه ای از فرمانداری تقاضا کردیم که ازمهندس اسماعیل یوسفی نفر اول علی البدل انتخابات که از چهره های خوشنام شهر و استان هستند ،جهت معارفه و فعالیت در شورا دعوت کنند .

وی افزود؛ امروز آقای یوسفی راس ساعت مقرر در جلسه شورای شهر حضور پیدا کردند اما قبل از برگزاری مراسم تحلیف متن استعفا و کناره گیری خود را با ذکر دلایلی تقدیم شروع نمودند.

رییس شورای شهر یاسوج با اعلام اینکه با این اقدام ما از نفر دوم منتخب علی البدل از طریق فرمانداری شهرستان بویراحمد دعوت خواهیم کرد گفت؛ برای یوسفی در همه مراحل زندگی آرزوی موفقیت می کنیم.

 

انتهای پیام

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار