رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
فرمانده ناحیه مقاومت بهمئی مطرح کرد:

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی گفت: برگزاری یادواره شهدا، برگزاری شب‌شعر و خاطره‌گویی رزمندگان اسلام است.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»؛  با حضور جمعی از اصحاب رسانه شهرستان بهمئی و به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان در دفتر فرماندهی  ناحیه برگزار شد.

سرهنگ پاسدار مهدی غلامی‌نژاد در این نشست ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و هفته وحدت، هفته دفاع مقدس را متعلق به مردم دانست و گفت: هفته پاسداشت حماسه‌آفرینی رزمندگان، جانبازان، ایثارگران و آزادگان وزنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا است و مردم در دوران دفاع مقدس در کنار نیروهای مسلح کشور بودند و لذا دفاع مقدس متعلق به همه مردم است.

   فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی گفت: حضور در بسیج مردمی، پشتیبانی از رزمندگان در پشت جبهه‌ها، ایثار و فداکاری خانواده‌ها و صبر و مقاومت مادران و همسران شهدا ازجمله فعالیت‌های مردمی در دوران دفاع مقدس بود.

 وی با اشاره به شعار امسال هفته دفاع مقدس گفت: امسال هفته دفاع مقدس با شعار «ما متحد هستیم» شروع می‌شود که اتحاد رمز موفقیت ما در دفاع مقدس بود.

برگزاری شب‌شعر و خاطره‌گویی در هفته دفاع مقدس

غلامی‌نژاد بابیان اینکه دفاع مقدس سرشار از درس‌های آموزنده است گفت: ما دفاع مقدس را مختصر به بیان خاطرات جبهه‌ها کرده‌ایم درحالی‌که دفاع مقدس سراسر درس‌های آموزنده است که باید بیان خاطرات ما باهدف بیان زوایای مختلف پنهان دفاع مقدس باشد.

  وی افزود: یکی از درس‌های مهم دفاع مقدس نترسیدن از دشمنان است ما هر وقت در برابر دشمنان نظام و انقلاب مقاومت و ایستادگی کردیم توانستیم دشمن را شکست دهیم کما اینکه در دفاع مقدس بدون هیچ ترسی در برابر تمام نظام سلطه ایستادیم و دشمن را شکست دادیم.

  فرمانده ارشد سپاه بهمئی در ادامه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان را عنوان کرد و گفت: تجلیل از پیشکسوتان جهاد دیروز تا امروز، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی و گردان‌های چهارگانه بسیج، میقات صالحین بسیجیان در نماز جمعه، نواختن زنگ ایثار و شهادت در مدارس، برگزاری یادواره شهدا، برگزاری شب‌شعر و خاطره گویی رزمندگان اسلام است.

برگزاری شب‌شعر و خاطره‌گویی در هفته دفاع مقدس

وی تصریح کرد: دیدار فرماندهی و کارکنان سپاه ناحیه و بسیجیان شهرستان با امام‌جمعه محترم شهرستان و استفاده از منویات ایشان، برگزاری مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و…. از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

غلامی‌نژاد اجتماع بزرگ جوانان نقش‌آفرین را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس خواند و گفت: این اجتماع بزرگ به‌صورت متمرکز در سطح استان و این شهرستان با حضور آحاد بسیجیان و گروه‌های جهادی، حافظان امنیت، سلامت و اقشار جوانان و دانش آموزان در روز پنجم مهرماه اجرا خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی در پایان ضمن افتخارآفرینی مردم شهرستان بهمئی در برپایی اجلاسیه شهدا، از همه مردم ولایی و انقلابی شهرستان خواست که درراستای پاسداشت مقام شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همه عزیزان سعی کنند در تمامی برنامه‌ها حضور پرشوری داشته باشند تا دوباره برگ زرینی بر افتخارات این شهرستان افزوده شود.

برگزاری شب‌شعر و خاطره‌گویی در هفته دفاع مقدس
برگزاری شب‌شعر و خاطره‌گویی در هفته دفاع مقدس
برگزاری شب‌شعر و خاطره‌گویی در هفته دفاع مقدس

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار