رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
بخشدار مُمبی خبر داد:

بخشدار ممبی گفت: طی‌بارندگی‌های شدید 29 اسفند 1402 در بخش ممبی، زیرساخت‌های عمومی و منازل مسکونی دچار خسارت شده‌اند.

عبدالصالح داستان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» گفت: بارش‌ها که از بامداد سه‌شنبه آغاز و تا صبح روز تحویل سال نو ادامه داشت، با وجود خوشحال كردن مردم و کشاورزان بخش و تأثیر زیاد بر طبیعت زیبای دشت ممبی، باعث تخریب یک دهانه پل در مسیر اصلی ارتباط مرکز بخش ممبی به دهستان رودتلخ، آسیب به جداول و کانال‌ها و همچنین ریزش سقف و دیواره‌های تعدادی از خانه‌های ساکنین بخش و نفوذ آب به منازل مسکونی شد که به اثاثیه، مواد غذایی و علوفه‌های دامی آنان خسارت وارد كرد.

بخشدار ممبی گفت: پس از تخریب این پل تردد اهالی، رانندگان و مسافرین نوروزی و همچنین گردشگراني که از استان خوزستان و شهرهای باغ‌ملک، میداود، رامهرمز و سرله قصد عزیمت به بخش ممبی و شهرستان بهمئی را داشته‌اند مختل شد.

بخشدار ممبی ضمن تشکر از فرماندار شهرستان و مدیر و عوامل راهداری به خاطر حضور به‌موقع و انجام اقدامات مؤثر اولیه به رانندگان توصیه كرد: جوانب احتیاط در عبور از نقطه مورداشاره را رعایت كنند.


داستان در ادامه گفت: امیدواریم بازسازی و تعمیر اساسی این پل سریع‌تر انجام‌گرفته تا شاهد سهولت در تردد و پیشگیری از وقوع سوانح رانندگی باشیم.

لازم به ذکر است جاده ارتباطی دهستان رودتلخ دارای تعداد زیادی ابنیه فنی فرسوده است که مستعد تخریب در بارندگی‌ها و سیلاب بوده و ضرورت دارد قبل از وقوع حوادث مشابه بازدید، شناسایی و مرمت شوند.

 

اختلال در تردد چند روستای شهرستان بهمئی
اختلال در تردد چند روستای شهرستان بهمئی
اختلال در تردد چند روستای شهرستان بهمئی

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار