رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
مديركل بحران استانداري خبر داد:

مديركل بحران استانداري كهگيلويه و بويراحمد گفت: گفت با بررسي‌هاي انجام شده احتمال عمدي بودن آتش سوزي جنگ‌ها و مراتع باشت وجود دارد.

به گزارش صبح زاگرس، عليرضا نيكروز در گفت و گو با خبرنگار اين پايگاه خبري در خصوص آتش شوزي جنگل‌ها و مراتع شهرستان باشت گفت: اتش سوزي كه از روز گذشته در بخش‌هايي از شهرستان باشت شروع شده بود با هماهنگي‌هاي انجام شده و همكاري حوزه‌هاي مختلف از جمله دهياري‌ها ، مردم محلي و عشاير ساكن در منطقه اطفا به صورت كامل انجام شد ه است.

 وي بيان كرد: هم اكنون نيز چندين اكيپ از جمله اكيپ منابع طبيعي جهت رصد دقيق منطقه و ميزان آتش سوزي در منطقه حضور دارند ، منطقه صعب العبور بود اما با تلاش هاي انجام شده كار خاموش كردن آتش به خوبي پيش رفت.

مديركل بحران استانداري كهگيلويه و بويراحمد  در خصوص علت آتش سوزي گفت: با توجه به بررسي هاي انجام شده در منطقه رعد و برق نداشتيم و گرماي شديدي نيز در آن زمان نداشتيم احتمال عمدي بودن آتش سوزي وجود دارد در حال بررسي دقيق تر موضوع هستيم و اطلاعات تكميلي را به اطلاع عموم مي رسانيم.

نيكروز  با بيان اينكه مردم در خاموش كردن آتش همكاري زيادي داشتند گفت: از مردم محلي منطقه كه در خاموش كردن آتش حضور فعال داشتند تشكر مي‌كنم.

 وي در پايان از مردم خواست كه در صورت رفتن به طبيعت احتياط‌هاي لازم را انجام دهند اگر آتش روشن مي‌كنند مطمئن شوند كه به صورت كامل خاموش شده است و بعد منطقه را ترك كنند.

به گزارش صبح زاگرس، آتش در مناطقی از بخش مرکزی شهرستان باشت ، شامل منطقه پیچاب ، ده بال و گردنه السون از شب گذشته شروع شده بود.

انتهاي پيام/

 

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار