رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/06/26 Monday - 2024 16 September الاثنين ، 13 ربيع الأول ، 1446
ساعت
در گفتگو با صبح زاگرس مطرح شد:

مدیرکل ارتباطات و فناوری ارتباطات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۵۰ کیلومتر خط انتقال فیبرنوری شهرستان‌های کهگیلویه، لنده و بهمئی با اعتباری افزون بر یک هزار میلیارد ریال در دست اقدام است.

سید محمود رادمنش در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، با اشاره به آخرین وضعیت خط انتقال فیبر نوری شهرستان‌های کهگیلویه، لنده و بهمئی گفت: باتوجه‌به ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات دولت الکترونیک و فراهم‌کردن زیرساخت‌های اساسی در این حوزه اداره کل ارتباطات و فناوری استان نیز به دنبال اهداف بلندمدت در این زمینه است.

وی افزود: بیش از ۱ هزار و ۶۰۰ کیلومتر خط انتقال جدید فیبرنوری در سطح استان داریم که با پیمانکاری شرکت مخابرات استان در حال اجرا است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری استان گفت: از این میزان بیش از ۳۵۰ کیلومتر خط انتقال فیبرنوری شهرستان‌های کهگیلویه، لنده و بهمئی با اعتباری افزون بر یکهزار میلیارد ریال در دست اقدام است.

وی افزود: فیبرنوری در استان در دوفاز اجرایی خواهد شد که در فاز اول فعلاً مشکلاتی داریم که به دنبال رفع آن هستیم.

رادمنش گفت: این پروژه بسیار مهم است و مسیر ارتباطی دهدشت به لنده ولنده به بهمئی برای خط انتقال فیبرنوری بسیار دارای اهمیت است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری استان گفت: این طرح چندین شهر و روستاهای شهرستان‌های را تحت پوشش خود قرار می‌دهد که از ۱۲ کاناله به ۴۸ کاناله نیز ارتقا خواهد یافت.

انتهای پیام

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار