رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/07/02 Monday - 2024 23 September الاثنين ، 20 ربيع الأول ، 1446
ساعت
معاون هماهنگ کننده سپاه فتح مطرح کرد:

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح گفت:۱۲ تا ۱۷ دی ماه به عنوان هفته مقاومت نامگذاری شده که با شعار شهید القدس برنامه ها و دستورالعمل‌های مختلفی برگزار می‌شودکه در این راستا بیش‌از ۵۰۰ برنامه در سطح استان و شهرستان ها برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»، سرهنگ سعید برومندزاده در نشست خبری  با اصحاب رسانه با اشاره به هفته مقاومت گفت: علارغم اینکه چهار سال از شهادت مظلومانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی توسط پلید ترین کشور دنیا می گذرد اما ابعاد مختلف نفوذ یاد و اندیشه شهید سلیمانی که نماد امید و رمز استقامت وپیروزی است را در دنیا می بینیم که  بارز ترین نمود آن محور مقاومت است که امروز نهال مقاومت کاشته شده و نشانه عملکرد و نقش شهید سلیمانی است

وی ادامه داد: امروز وقتی از مکتب شهید سلیمانی نام می‌بریم از یک مکتب سخن می‌گوییم مکتبی که نماد عاشورا است و جوانان آزادی خواه دنیارا تحت تاثیر قرار داده است؛ اما یک انسان چه ویژگی باید داشته باشد که اینگونه مکتب ساز باشد .

برومند عنوان کرد: یک انسان باید بتواند بخش زیادی از مردم را تحت تاثیر قرار دهد که بتواند اسم انسان مکتب ساز را بر روی آن گذاشت، شهید سلیمانی زندگی هدفمند همراه با خضوع و خشوع داشت، امانتداری و توکل بخدا و اخلاص وی همواره سرآمد است‌؛ ساده زیستی شهید سلیمانی این شهید را به یک انسان مکتب ساز تبدیل کرد ولایت مداری و عشق خالصانه وی به ولایت فقیه از خصوصیات خاص این شهید بود، دفاع از مظلوم و فراجناحی بودن و محبوبیت جهانی این شهید خصوصیات این شهید و مکتب شهید سلیمانی بود.

وی افزود: از ۱۲ تا ۱۷ دی ماه هفته مقاومت نامگذاری شده است با شعار شهید القدس برنامه ها و دستورالعمل‌های مختلفی برگزار می‌شود بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه است که بیش‌از ۵۰۰ برنامه در سطح استان و شهرستان ها برگزار می‌شود.

 معاون هماهنگ کننده سپاه فتح گفت: بخشی از برنامه‌ها قبل از هفته مقاومت برگزار شد، از جنبه فضاسازی محیطی و بروز رسانی تبلیغات محیطی، توزیع بسته های مشق افتخار ، رزمایش کارزار شناختی فضای مجازی، تشکیل کمپین ها بخشی از برنامه هاست که تا قبل از آغاز هفته مقاومت برگزار می شود.

وی به دیگر برنامه های این هفته اشاره کرد و افزود:اردوی زیارتی مرقد شهید سلیمانی مختص خبرنگاران، اردوی جهادی در مناطق کم برخوردار، نشست های روشنگری و تبیین در اقشار مختلف، اعزام گروه‌های جهادی ، برپایی میز خدمت؛ اجرای سرود، برگزاری مسابقه وصیت نامه شهيد سلیمانی، نذر خون، تولید محتوای دیجیتال، پویش دختران سلیمانی بخشی از برنامه هایی است که در استان برگزار می شود.

برومند زاده افزود: با توجه به تقارن روز زن با هفته مقاومت برنامه ای نیز متناسب با هفته مقاومت در این روز برگزار خواهدشد.

وی دیدار با ایثارگران ، برگزاری مسابقات ورزشی، اهدای جهیزیه به زوج های نیازمند را از دیگر برنامه های این هفته نامیدو ابراز داشت:روز پنجشنبه در حسینیه ثارلله از ۹ صبح برنامه ای محوری در این راستا نیز برگزار خواهد شد.

 معاون هماهنگ کننده سپاه فتح تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا، پیاده روی خانوادگی، غبارروبی گلزار شهدا، سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه، تجلیل از کاسبان نمونه و منصف، اعزام راهیان مکتب شهید سلیمانی به مدارس و دانشگاه ها، همایش عمو قاسم از دیگر برنامه‌های این هفته در استان خواهد بود.

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار