رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
1402-12-09 12:24 شماره خبر : 2755 https://sobhezagros.ir/short/4y9q1 0

گفته می‌شود سبد رأی منتظریان تقریباً ثابت بوده است و حتی نظرسنجی‌های مجازی نیز حکایت از این امر دارند، اما این‌که چنین رخدادهایی باید در برخی اظهارنظرها رخ دهد، مسئله‌ای نکته دار است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» برخی کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در مدت تبلیغات و قبل از آن دست به اقداماتی زده‌اند که در نوع خود جالب‌توجه است، گویی این قبیل افراد به وضعیت تائید صلاحیت خود در دور بعدی نیم‌نگاهی ندوخته‌اند، حال‌آنکه دستگاه‌های نظارتی ابداً باکسی در این خصوص تعارفی ندارند.

جدای از این مسئله برخی اظهارنظرها در خصوص پوشش در جامعه یا حضور در برخی مکان‌های خاص برخی شائبه‌ها را در ذهن تداعی می‌کند که جای برخی ابهامات را باقی می‌گذارد.

دراین‌بین یکی از نامزدهای انتخابیه حوزه بویراحمد، دنا و مارگون این روزها حرکت‌های زیگزاگی متفاوتی را دنبال کرده است، نادر منتظریان که در مناظرات چندان عملکرد خوبی را از خود به‌جای نگذاشت و گاهی مورد هجمه مهدی روشنفکر و گاهی مورد هجمه محمد بهرامی قرار گرفت، این روزها رویکرد خیلی مناسبی را دنبال نمی‌کند که امید است طی روزهای آینده وضعیت مناسبی را از خود رقم بزند تا برخی ابهامات از وی دور نگه‌داشته شود.

آن‌چنان‌که گفته می‌شود سبد رأی منتظریان تقریباً ثابت بوده است و حتی نظرسنجی‌های مجازی نیز حکایت از این امر دارند، اما این‌که چنین رخدادهایی باید در برخی اظهارنظرها رخ دهد، مسئله‌ای نکته دار است.

به نظر می‌رسد منتظریان می‌توانست رویکرد بهتری را از خود به‌جای بگذارد و اساساً از این مسئله خود را دور بسازد، حال‌آنکه این حرکت زیگزاگی خود باعث برخی ریزش‌ها از آمار حمایتی مردم از وی شده است که واکنش‌هایی را به دنبال داشته است.

یادداشت: آرش موسوی

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار