رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/07/27 Friday - 2024 18 October الجمعة ، 15 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1402-09-06 11:19 شماره خبر : 1453 https://sobhezagros.ir/short/Njdde 0
مدیرکل دفتر امنیتی استانداری کهگیلویه‌ وبویراحمد:

مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری گفت: آمریکایی‌ها که دستشان به خون هزاران کودک، زن و مرد در سراسر جهان آغشته است امروز ریاکارانه شعار حقوق حمایت زنان سر می‌دهند.

سید روح‌الله شاهینی مدیرکل دفتر امنیتی استانداری کهگیلویه وبویراحمد در گفتگو با خبرنگار سیاسی این پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس بیان داشت: استکبار جهانی بخصوص آمریکای جنایت‌کار و رژیم کودک کش صهیونیستی و جیره‌خواران خودفروخته‌شان از هر فرصتی برای پیاده‌سازی اهداف خود در ایران اسلامی بهره می‌برند، این در حالی است که هر بار دشمن درصدد عملی کردن نقشه‌های شوم خود بوده باقدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، رهبری فرزانه و حکیم و مردم ولایت مدار ایران اسلامی روبه‌رو شده و با شکست مفتضحانه از میدان خارج‌شده است.

مدیرکل دفتر امنیتی استانداری کهگیلویه‌ وبویراحمد خاطرنشان کرد: دشمنان ایران اسلامی بدانند تا رهبری فرزانه و حکیم همچون حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) پا برجاست،هرگز نمی‌توانند مقاصد شوم خود را در ایران پیاده‌سازی کنند.

 شاهینی تأکید کرد: امروز توطئه‌چینی و فتنه استکبار جهانی از سر استیصال است و می‌داند که شکست‌خورده است.

مدیرکل دفتر امنیتی استانداری کهگیلویه‌ وبویراحمد افزود: گروه‌هایی همچون سلطنت‌طلبان، منافقین، تجزیه‌طلبان از همان روزهای اولین روزهای اغتشاشات سال گذشته با حمایت آمریکا درصدد ضربه زدن به وحدت و انسجام ملی ایران اسلامی بوده‌اند تا به اهداف شوم خود برسند.

 شاهینی ادامه داد: سلطنت‌طلبان و منافقین عروسک‌های خیمه‌شب‌بازی رژم کودک کش صهیونیستی هستند  که از هر بزنگاهی  برای ضربه زدن به وحدت و تمامیت ارضی ایران استفاده می‌کنند.

 وی عنوان کرد: آمریکایی‌ها که دستشان به خون هزاران کودک، زن و مرد در سراسر جهان آغشته است امروز ریاکارانه شعار حقوق حمایت از زن می‌دهند، همچنین منافقین که خود از بزرگ‌ترین ناقضان حقوق زنان هستند برای زنان ایرانی می‌خواهند دلسوزی ریاکارانه داشته باشند.

شاهینی گفت: مردم ما در طول چهار دهه‌ای که از انقلاب می‌گذرد انواع فتنه‌ها را به خود دیده اند، اما هرگز از انقلابی که ساخته‌شده از خون هزاران شهید است، نگذشته‌اند.

مدیرکل دفتر امنیتی استانداری کهگیلویه‌ وبویراحمد ادامه داد: دشمن پاییز سال گذشته هر چه در توان داشت به میدان آورد تا نقشه شوم خود را پیاده کند که در این زمینه یکی نقش مهم و خطیر مقام معظم رهبری و دوم پایبندی مردم به آرمانهانگذاشت که نقشه های شوم آنها برآورده شود.

شاهینی تصریح کرد: اغتشاشات پارسال نه اولین و نه آخرین دشمنی آمریکا با ملت ایران بود، بلکه آمریکا از زمان کودتای 28 مرداد تا تحریم‌های اقتصادی همیشه به دنبال دشمنی با ملت ایران بود که هر بار با شکست مواجه شده است.

انتهای خبر/

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار