رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/06/31 Saturday - 2024 21 September السبت ، 18 ربيع الأول ، 1446
ساعت
پیگیری مطالبات مردمی:

کلیپی در سطح فضای مجازی منتشر شده است که نشان از وضع نامناسب بهداشتی و آلودگی محیطی در بیمارستان نرگسی گچساران دارد و این موضوع سبب نارضایتی بیماران شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» رسیدگی به مطالبات درمانی پرسنل و کادر درمان یکی از مهم‌ترین وظایف متولیان مربوطه است تا روند خدمت‌رسانی و امورات درمانی با وقفه مواجه نشود.

در چند روز گذشته این پایگاه خبری مطالبات تعدادی از پرسنل و پرستاران درمانگاه بیمارستان سرپایی شهید رجایی گچساران را مورد بررسی قرارداد و سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران تعیین تکلیف آن را در حوزه امور قراردادهای علوم پزشکی یاسوج دانست. 

پیگیری‌های این رسانه‌ برای تعیین تکلیف مطالبات این افراد به دلیل عدم پاسخگویی ریاست علوم پزشکی یاسوج بی‌نتیجه ماند تا همچنان مطالبات پرسنل و پرستاران درمانگاه سرپایی بیمارستان سرپایی شهید رجایی گچساران بی‌نتیجه بماند(سابقه خبر) .

این بار به‌تازگی در فضای مجازی کلیپی از وضعیت نامناسب بهداشتی در بیمارستان نرگسی گچساران منتشر شده، که گلایه بیماران این بیمارستان را به همراه داشته است.

بیماران از وضع بهداشتی نامناسب ناراضی هستند و خواستار بهبود وضعیت بهداشتی آن شدند تا وجود آلودگی‌ها سبب ایجاد مشکلات دیگری برای آنها نشود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» گفت: این بیمارستان چارت سازمانی ندارد و زیر مجموعه بیمارستان شهید رجایی گچساران است.

حسین عسکری گفت: در بیمارستان نرگسی دو بخش اورژانس و داخلی دارد و همچنین چند بخش پاراکلینیک، داروخانه، رادیولوژی و آزمایشگاه فعال است؛ اما نیروی خدماتی نداریم و برحسب اجبار از نیروهای خدماتی بیمارستان شهید رجایی استفاده کنیم و به این دلیل که بیمارستان شهید رجایی گسترده است و باید نیروها در خود بیمارستان فعال باشند حضور آنها در بیمارستان نرگسی سبب مشکلاتی می‌شود.

وی ادامه داد: راهکار این است دانشگاه علوم پزشکی مجوز جذب نیروی خدماتی دهد تا کمبود این نیروها در بیمارستان نرگسی جبران شود و انتظار داریم در سطح دانشگاه تصمیم‌گیری برای مجوز جذب نیروهای خدماتی صادر شود.


عسکری تأکید کرد: ما چندین بار مکاتبه برای افزایش ۲۵ درصدی نیرو خدماتی داده‌ایم؛ اما انتظارات برآورده نشده است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار