رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-11-30 17:09 شماره خبر : 2582 https://sobhezagros.ir/short/en01d 0
مراقب مولفه امنیتی‌سازی باشید!

شاید راهبری امنیتی سازی مسئله‌ای راهگشا باشد اما خود می‌تواند زمینه التهابات فراوانی را ایجاد کند، آنجایی که استاندار می‌گوید از کجا معلوم شخص برنده انتخابات این کاندیدا باشد؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» چندی پیش در یک کلیپ که از سمت یکی از کاندیداهای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون پخش شد؛ مواردی در فضای رسانه‌ای مطرح شد که واکنش‌های متعددی را در پی داشت.

اینکه در این سطح این قبیل موضوعات مورد بازنشر در سطح اذهان عمومی قرار می‌گیرد موضوع نکوهش شده‌ای به نظر می‌رسد که دراین‌بین استاندار به‌عنوان رییس شورای تأمین استان واکنش تندی را نسبت به آن نشان داد که می‌توان با مراجعه به صحبت‌های دکتر احمدزاده مطالب برجسته‌ای را در این خصوص مطالعه کرد.

در روزهایی که تب‌وتاب انتخابات بالاست، ایجاد ادعاهایی مبنی بر سلامت انتخابات مسائلی را در اذهان عمومی به وجود می‌آورد که می‌تواند آسیب‌های متعددی را در پی داشته باشد.

این کاندیدای انتخابات مجلس که خود سالیان متعددی مسئولیت‌های امنیتی داشته است، باعث ایجاد حواشی شده است که برخی از مؤلفه‌های امنیتی مرتبط به این مقوله را فعال کرده است.

شاید راهبری امنیتی سازی مسئله‌ای راهگشا باشد اما خود می‌تواند زمینه التهابات فراوانی را ایجاد کند، آنجایی که استاندار می‌گوید از کجا معلوم شخص برنده انتخابات این کاندیدا باشد؟

ابهامات فراوانی وجود دارد، اما این قبیل کاندیداها باید مراقبت کنند که در سال‌های آتی باز با روند تائید صلاحیت روبرو هستند و انتشار چنین مواردی که باعث برخی حساسیت‌ها می‌شود نمی‌تواند راهکار جالبی باشد.

بهتر این است که این قبیل موارد در جلسات خصوصی مطرح شود و از آن طریق به نتیجه رسد، شاید برخی صحبت‌ها در این کلیپ ما را به سال ۸۸ سوق دهد، که البته باید از آن زمان به‌خوبی درس‌های عبرت‌آمیزی گرفت.

قانون فصل الخطاب است و سوابق متعدد افراد در حوزه‌های مسئولیتی مختلف نیز نمی‌تواند نافی اقدامات و برخوردهای قانونی در این خصوص شود، بنابراین می‌بایست شتاب را کمی کاهش و در جاده با سرعت ملایم حرکت کنیم.

یادداشت: قلندر انتظاری
انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار