رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
سه‌شنبه 1403/07/03 Tuesday - 2024 24 September الثلاثاء ، 21 ربيع الأول ، 1446
ساعت
گزارش؛

پارک مهرورزی یاسوج یا پارک اسکان دارای مشکلاتی است که آن را از استانداردهای یک مکان برای اسکان مسافران نوروزی و گردشگران سایر ایام سال به دور نگه داشته است.

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»، از جمله پارك‌هایی كه معمولاً در ایام نوروز مسافران و گردشگران زیادی در ان اسكان پیدا می‌كنند پارك مهرورزی شهر یاسوج است این پارك در وررودی شهر یاسوج و در مسیر رودخانه بشار واقع شده است.

درختان بید مجنون موجود در این پارك زیبایی‌های آن را دو چندان كرده است و می‌توان آن را مكانی مناسب جهت اسكان چند روزه مسافران بیان كرد.

اما متأسفانه پارك مهرورزی تا تبدیل شدن به یك پارك آیده آل فاصله زیادی دارد، عدم ساماندهی مناسب صندلی‌های سنگی موجود در پارك كه هر كدام در گوشه‌ای قرار دارند و برخی نیز شكسته‌اند و عدم داشتن مكان مناسب از جمله سكو برای اسكان، امکانات این پارك را كاهش داده است و باعث می‌شود مردم روی چمن بنشینند که باعث آسیب رساندن به آن می‌شود.

پارک مهرورزی یاسوج؛ به دور از استانداردهای اسکان

وضعیت نامناسب مكان شهربازی در این پارك از دیگر مشكلاتی است كه به توجه ویژه مسئولان نیاز دارد.
پارك مهرورزی یاسوج با توجه به موقعیتی كه دارد می‌تواند به یكی از زیباترین پارك‌های شهر تبدیل شود چرا كه قرارگرفتن در كنار رودخانه بشار یك موقعیت ویژه برای پارك هاست.

وضعیت نامناسب مكان شست شو در این پارك یکی دیگر از مشکلاتی است که نیازمند توجه بیشتر است.

پارك مهرورزی یاسوج به توجه و ساماندهی ویژه‌ای نیاز دارد، با توجه به ایام تعطیلات نوروز انتظار می رفت پارک‌های پایتخت طبیعت ایران در وضعیت بهتری قرار داشته باشند.

پارک مهرورزی یاسوج؛ به دور از استانداردهای اسکان
پارک مهرورزی یاسوج؛ به دور از استانداردهای اسکان
پارک مهرورزی یاسوج؛ به دور از استانداردهای اسکان
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار