رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
در ادامه پیگیری‌های رسانه‌ای صورت گرفت:

پس از پیگیری‌های رسانه‌ای در خصوص ساماندهی ورودی لنده و تعطیلی این پروژه، عملیات اجرایی ساماندهی ورودی لنده دوباره آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، رسانه همواره به‌عنوان یکی از ارکان تأثیرگذاری در جامعه است که می‌تواند علاوه بر رفع مشکلات شهروندان و جامعه در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی عملکرد مدیران نیز نقش مؤثری داشته باشد.

 

آغاز عملیات ساماندهی مجدد ورودی لنده

ورودی شهرها به‌عنوان مهم‌ترین پیشانی شهرها محسوب می‌شود که این مهم همواره مورد تأکید همه شهرداران و راهداری‌ها است که ورودی مناسبی برای ورود شهروندان و میهمانان به شهرها داشته باشند.

 

آغاز عملیات ساماندهی مجدد ورودی لنده

پروژه ساماندهی ورودی شهرلنده به همت راهداری شهرستان و با همکاری شهرداری و فرمانداری دو سالی است که اجرایی شده است؛ ولی در یک بازده زمانی متاسفانه تعطیل شد که حتی این رسانه در راستای رسالت رسانه‌ای خود چندین بار دراین‌خصوص اقدام به تهیه گزارش کرده است.

 

لینک خبر قبلی  را می توانید( اینجا )بخوانید

آغاز عملیات ساماندهی مجدد ورودی لنده
آغاز عملیات ساماندهی مجدد ورودی لنده

 پس از پیگیری‌های رسانه و تأثیرگذاری این رسانه بحث ساماندهی ورودی شهرلنده توسط شهرداری با زیر سازی ورودی و جدول‌گذاری آن آغاز شده است.

 

با اجرای عملیات ساماندهی ورودی شهرلنده شاهد کاهش میزان مخاطرات جاده‌ای و ایمن‌سازی ورودی این شهر از هرگونه حادثه خواهیم بود.

 

 

انتهای پیام

 

 

 

 

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار