رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1402-07-24 13:22 شماره خبر : 760 https://sobhezagros.ir/short/VJobN 0
خبر خوب فرماندارلنده به جوانان:

پس از وعده فرماندارلنده در خصوص تأمین اعتبار برج‌های نوری ورزشگاه شهید دستغیب لنده امروز عملیات اجرایی این پروژه آغاز شد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، توجه به زیرساخت‌های ورزشی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین ابزارهای سرگرم‌کننده برای جوانان یک امر ضروری است.

فرماندار شهرستان لنده چند ماه پیش از تأمین اعتبار برای اجرای پروژه ساخت برج‌های نوری برای چمن ورزشگاه شهید دستغیب لنده داد بود و با واکنش‌های زیادی نیز مواجه شده بود.

 

 

آغاز عملیات اجرایی برج‌های نوری ورزشگاه لنده

اما در هفته دولت این مهم با حضور معاون استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان استان و مسئولان شهرستان لنده کلنگ‌زنی شد و مهم‌ترین دغدغه جوانان در مدار اجرایی‌شدن قرار گرفت.

آغاز عملیات اجرایی برج‌های نوری ورزشگاه لنده

این پروژه با اعتباری افزون بر ۳۵ میلیارد ریال کلنگ زد تاچشم و چراغ ورزشگاهی با قدمت بیش از ۵۰ سال روشنی‌بخش گام‌های استوار فوتبالیست‌های لنده‌ای شود.

آغاز عملیات اجرایی برج‌های نوری ورزشگاه لنده

جلال دانش فرماندار شهرستان لنده گفت: یکی از مهم‌ترین وعده‌های که همواره به جوانان به‌خصوص ورزشکاران داده بودم و دائماً نیز از طریق نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل ورزش و جوانان استان پیگیری کردیم و در هفته دولت کلنگ آن زمین زده شد همین بحث نور ورزشگاه لنده بود.

آغاز عملیات اجرایی برج‌های نوری ورزشگاه لنده

وی افزود: این پروژه با پیگیری‌های شبانه‌روزی و تأمین اعتبارات خاص وزارت نفت تأمین و پس از انتخاب پیمانکار و طی مراحل قانونی این مهم امروز اجرایی شده است.

فرماندار شهرستان لنده گفت: عملیات پی‌ریزی ستون‌های برج‌های نوری ورزشگاه شهید دستغیب لنده امروز اجرا و ساخت سازه‌های فلزی آن نیز آغاز شده است.

آغاز عملیات اجرایی برج‌های نوری ورزشگاه لنده

وی افزود: امیدواریم این پروژه بتواند نیاز جوانان این شهرستان که جوانان و نوجوانانی بااستعداد هستند را در حوزه فوتبال شکوفاتر کند.

انتهای پیام

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار