رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1402-07-16 07:29 شماره خبر : 620 https://sobhezagros.ir/short/4aLdN 0

پروژه کمربندی یاسوج_سروک یکی از پروژه‌های مرکز استان است که روند آن به‌کندی پیش می‌رود.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع‌رسانی صبح زاگرس بیش از نیم‌قرن از عمر شهر یاسوج می‌گذرد، اما رشد روزافزون و غیراصولی این شهر، بر چهره‌اش زخم آشفتگی و گرد پیری نشانده است.

 

 یکی از پروژه‌های که امروز بسیار در یاسوج هم حیاتی و هم مهم است، پل چهارم بشار و کمربندی ساحلی به منطقه سروک برای روان‌سازی ترافیک در این منطقه بوده که همچنان درگیر و دار نبود بودجه و بلاتکلیفی مسئولان امر، همچون شهرداری یاسوج و مسئولان عمرانی در استان است.

 

آخرین وضعیت پروژه کمربندی یاسوج_سروک

این پروژه که به قولی رشد ۹۵ درصدی داشته در سال ۱۴۰۰ با روندی کُند به جلو حرکت کرد و باعث شده بسیاری از شهروندان در بلاتکلیفی این پروژه در تعجب باشند.

 

آخرین وضعیت پروژه کمربندی یاسوج_سروک
آخرین وضعیت پروژه کمربندی یاسوج_سروک

شهردار سابق یاسوج در مورد آخرین روند تکمیل این پروژه نیز عنوان کرده بود: عملیات زیرسازی و اجرای جداول دفع آب‌های سطحی این مسیر توسط چند اکیپ اجراشده است.

 

آخرین وضعیت پروژه کمربندی یاسوج_سروک

بنا به گفته برخی از کارشناسان پروژه کمربندی ساحلی به سروک تا پایان سال ۱۴۰۰ باید به پایان می‌رسید؛ اما به دلایلی که شهرداری آن را نبود بودجه مالی عنوان کرده، همچنان در هاله‌ای از ابهام مانده است.

 

آخرین وضعیت پروژه کمربندی یاسوج_سروک

 حال سؤال اینجاست که آیا شهرداری یاسوج دغدغه‌ای برای تکمیل این پروژه‌ای دارد و آیا رایزنی به مسئولان استانی و کشوری برای باز کردن این گره را می‌تواند انجام دهد.

 انتهای خبر

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار