رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/07/01 Sunday - 2024 22 September الأحد ، 19 ربيع الأول ، 1446
ساعت
در گفتگو با صبح زاگرس مطرح شد:

رئیس اداره راه و شهرسازی لنده از تشکیل پرونده ۴۰ نفر از ۷۰ نفر برای نهضت ملی مسکن در این شهرستان خبرداد.

حسین انجام در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، با اشاره به آخرین وضعیت پروژه ملی نهضت مسکن در این شهرستان گفت: طرح ملی نهضت مسکن، یکی از مهم‌ترین طرح‌های است که همه نهادها، ادارات و سازمان‌های کشوری و لشکری باید برای اجرایی‌شدن آن مشارکت و اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی افزود: از زمان آغاز این طرح ملی و اعلام فراخوان برای ثبت‌نام بیش از ۱ هزار و ۲۱۷ نفر در شهرستان لنده ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۸۰۴ نفر حایز دریافت شرایط بودند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان لنده گفت: موقعیت توپوگرافی شهرلنده به‌گونه‌ای است که زمین به‌اندازه کافی برای ساخت مسکن وجود ندارد و زمین‌های موجود در سطح ادارات نیز پاسخگوی نیاز جمعیت ثبت‌نام‌کننده نیست.

وی اظهار کرد: زمین جهاد کشاورزی برای ساخت ۷۰ واحد مسکونی با حضور مسئولان استانی کلنگ‌زنی شده است که روند عملیات اجرایی این واحدهای چشم‌انتظار تعیین زمین دادگستری است که موقعت ساخت‌وساز این واحدها نیز تعیین شود.

انجام گفت: از تعداد ۷۰ واحد مسکونی در شهرلنده تا کنون ۴۰ نفر در بنیاد مسکن تشکیل پرونده برای دریافت تسهیلات بانکی تکمیل کردند که منتظر واگذاری زمین هستند.

وی در ادامه تأکید کرد: باتوجه‌به وضعیت توپوگرافی شهرلنده به دنبال ایجاد یک شهرک مسکونی در اطراف شهرلنده خواهیم بود.

انتهای پیام

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار