رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/06/31 Saturday - 2024 21 September السبت ، 18 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-09-21 14:54 شماره خبر : 1657 https://sobhezagros.ir/short/V9dle 0
در بازدید مسئولان صورت گرفت؛

رئیس دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد به همراه فرماندار شهرستان لنده از آخرین وضعیت ساختمان این دانشگاه در شهر لنده بازدید کرد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»، دانشگاه پیام‌نور شهرستان لنده در سال ۸۸ به همت هیئت مؤسس با دو رشته تحصیلی مشاوره و مدیریت بازرگانی در این شهرستان راه‌اندازی شد،که روزهای ابتدایی آن با مشکلات فراوانی از قبیل کمبود فضای فیزیکی، تجهیزات اداری فنی و غیره همراه بود.

این دانشگاه در سال نخست راه‌اندازی تنها ۷۵ دانشجو در دو رشته تحصیلی پذیرش کرد و در ادامه تا امروز که با بیش از ۳۰۰ دانشجو دارد با پنج رشته در حال فعالیت است.

این ساختمان با پیشرفت 60درصدی متاسفانه بیش از ۵ سال است که به حال خود رها شده و بیشتر در حال تبدیل‌شدن به یک مخروبه است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرکز پیام‌نور لنده یکی از مراکز مهم استان است که بیش از 85درصد قبولی کنکور را جذب کرده است و امروز به‌عنوان دانشجو در این شهرستان مشغول به تحصیل هستند.

ارسلان بی‌نیاز گفت: در خصوص ساختمان دانشگاه پیام‌نور لنده ما تابع سیاست‌های کلی مرکز هستیم؛ ولی متاسفانه مشکلات حوزه اعتباراتی با وجود مکاتبات بسیار با مرکز تهران، فعلاً بحث ساخت‌وساز متوقف شده است.

وی افزود: باتوجه‌به حجم دانشجو و میزان پیشرفت ساختمان دانشگاه پیام‌نور لنده این ساختمان به‌عنوان اولویت اول ما برای تخصیص اعتبارات ملی است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور لنده گفت: سیاست‌های کلی دانشگاه پیام‌نور مبنی بر کوچک‌سازی است که اعتبار موردنیاز برای تکمیل ساختمان آن بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال است.

فرماندار شهرستان لنده گفت: در خصوص ساختمان دانشگاه پیام‌نور لنده با علم‌الهدی مشاور رئیس دانشگاه پیام‌نور کشور تماسی داشتیم و خواستار توجه بیشتر به این دانشگاه شدیم.

جلال دانش گفت: پیشنهاد می‌کنیم دانشگاه پیام‌نور، این ساختمان را تکمیل و اقدام به فروش آن کند تا بتواند ساختمان کوچک‌تری در محیط شهرلنده خریداری کند.

وی اظهار کرد: در شوای نهضت ملی مسکن استان یک بازده زمانی برای تکمیل ساختمان تعیین شده است که استاندار دستور دادند بعدازاین بازه زمانی باید به نهضت ملی مسکن واگذار شود.

دانش گفت: امیدواریم روند تعیین و تکلیف ساختمان این دانشگاه هرچه سریع‌تر از سوی مرکز تعیین شود تا دانشجویان نیز از این بلاتکلیفی رها پیدا کنند.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

آخرین وضعیت ساختمان دانشگاه پیام نور لنده
آخرین وضعیت ساختمان دانشگاه پیام نور لنده
آخرین وضعیت ساختمان دانشگاه پیام نور لنده
آخرین وضعیت ساختمان دانشگاه پیام نور لنده
آخرین وضعیت ساختمان دانشگاه پیام نور لنده
آخرین وضعیت ساختمان دانشگاه پیام نور لنده
آخرین وضعیت ساختمان دانشگاه پیام نور لنده
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار