رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-06-28 07:48 شماره خبر : 7295 https://sobhezagros.ir/short/V5XQ5 0
فوری؛

بنا بر شنیده‌ها یدالله رحمانی به‌عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد و به‌زودی جایگزین سید علی احمدزاده می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» بر اساس اطلاعات واصله، یدالله رحمانی از مدیران خطه زاگرس است که دوره مدیریتی خود را از استان کهگیلویه و بویراحمد و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آغاز کرد، به‌عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد.

رحمانی به مدت سه سال در این سازمان مدیریت کرد و پس‌ازآن در استان بوشهر، ایلام، چهارمحال‌وبختیاری به‌عنوان رئیس سازمان برنامه‌ریزی سمت داشته است.

رحمانی سال‌ها به‌عنوان معاون سازمان برنامه‌ریزی استان تهران و مدتی معاون استاندار فارس بوده است. وی پس‌ازآن به مدت ۷ سال عضو هیئت‌مدیره شرکت شهر‌های جدید ایران فعالیت داشته است.

آخرین خبرها از انتخاب استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد

رحمانی اصالتاً ترک قشقایی است و به مدت ۳۰ سال در پست‌های مختلف مدیریتی مشغول به کار بوده است.

وی در دوره رقابت‌های مجلس دوازدهم کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان سمیرم بوده است.

رحمانی ​​​​متولد بهمن ۱۳۴۲ در ارتفاعات کوه گیسکان در منطقه ایل قشقایی پادنا است. گذراندن دوران ابتدایی در دبستان عشایری تأسیس‌شده توسط استاد محمد بهمن بیگی عشایر ایل قشقایی در بهار و تابستان در منطقه ییلاقی پادنا و در زمستان در منطقه قشلاقی پشت کوه برازجان زندگی می‌کردند.

اعزام به خدمت سربازی در آبان‌ماه ۱۳۶۲، حضور در جبهه‌های حق علیه باطل در منطقه عملیاتی سومار، شرکت در آزمون سراسری دانشگاه‌ها در سال ۱۳۶۵، پذیرش در رشته کارشناسی علوم اقتصادی، گرایش اقتصاد نظری در دانشگاه شیراز،

فارغ‌التحصیلی در بهمن‌ماه ۱۳۶۹ با رتبه اول، ازدواج در شهریور ۱۳۶۵ و نقش همسر در تحمل سختی‌ها، پذیرش در رشته کارشناسی‌ارشد برنامه‌ریزی سیستم‌های اقتصادی در دانشگاه شهید بهشتی در مهرماه ۱۳۷۰، فارغ‌التحصیلی در شهریورماه ۱۳۷۳ به‌عنوان دانشجوی ممتاز بخشی از زندگی رحمانی است.

او اسفند ۱۴۰۳ در انتخابات مجلس اسم خود را به‌عنوان نامزد انتخابات مجلس دوازدهم نوشت که در این رقابت رأی لازم را کسب نکرد.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در گفتگویی کوتاه با خبرنگار ما گفت: تا دیروز صبح خبری از انتخاب  استاندار  کهگیلویه و بویراحمد مطرح نبود.

سید جواد هاشمی با بیان اینکه نسبت به موضوعات مطرح شده در خصوص انتخاب گزینه جدید برای استانداری کهگیلویه و بویراحمد بی‌اطلاع هستم گفت: در جریان اخبار مطرح شده نیستم و این اخبار را تأیید یا رد نمی‌کنم.

وی افزود: تا دیروز صبح در تماس با وزارت کشور خبری در خصوص انتخاب استاندار نبود.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار