رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
سه‌شنبه 1403/03/01 Tuesday - 2024 21 May الثلاثاء ، 13 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1402-11-28 08:04 شماره خبر : 2541 https://sobhezagros.ir/short/V5aJ6 0
چرا کسی پاسخگو نیست؛

تعداد زیادی از مردم شهر یاسوج و حومه از وضعیت خدمات‌رسانی دستگاه‌های خدمات‌رسان به‌شدت گلایه داشتند و در تماس با این پایگاه خبری این مسئله را عنوان کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  «صبح زاگرس» بارش‌ها و نزولات خدادادی طی دو روز گذشته در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد موجی از خوشحالی را در بین مردم  و کشاورزان ایجاد کرده است.

طی شب گذشته تا امروز بارش‌ها به‌شدت ادامه پیداکرده است، در این خصوص هواشناسی از قبل هشدارهایی را در این خصوص صادر کرد که مسئولین امر در این خصوص می‌بایست هوشیاری حداکثری را در پیش می‌گرفتند.

تعداد زیادی از مردم شهر یاسوج و حومه از وضعیت خدمات‌رسانی دستگاه‌های خدمات رسان به‌شدت گلایه داشتند و در تماس با این پایگاه خبری این مسئله را عنوان داشتند. آن‌ها بیان می‌کنند که در تماس با ادارات مختلف پاسخگویی لازم را شاهد نیستند.

یکی از این افراد در تماس با خبرنگار این پایگاه خبری عنوان داشت از ابتدای امروز آب در مناطق آن‌ها قطع‌شده است و مسئولین امر نیز پاسخگو نیستند و وقتی با ادارات مسئول در این خصوص تماس می‌گیریم پاسخ مشخصی ارائه نمی‌شود.

دیگر شهروند یاسوجی بیان داشت که برق‌ها مدام در محله آن‌ها قطع می‌شود و آسیب زیادی را متوجه لوازم برقی آن‌ها کرده است و شدت بارش‌ها هم به گونه ایست که نمی‌توانیم از خانه خارج شویم.

راننده تاکسی که در سطح شهر یاسوج تردد داشت، به‌شدت از وضعیت به‌هم‌ریختگی شهر گلایه داشت و مدام استاندار را خطاب قرار می‌داد که چرا شهرداری فکری به حال لایروبی جداول نکرده است و آب‌ها در خیابان رهاشده است و مسافرین نمی‌توانند در کنار جداول بایستند.

یک راننده برون‌شهری که امروز از مسیر یاسوج به شیراز تردد کرده بود نیز بیان داشت، در مسیر شاهد ریزش شدید سنگ بودیم و اگر احتیاط جانب را رعایت نمی‌کردم، مشخص نبود چه خسارات مالی و جانی گریبان گیرم می‌شد.

گزارش‌های مکرری از وضعیت نامناسب خدمات‌رسانی در سطح شهرستان بویراحمد مخابره شده است و تا این لحظه مشخص نیست که چه کسی مسئول این برآشفتگی است و چه اقداماتی در دست اقدام است.

علی اینکه مسئولین امر بیان می‌کنند که تمام تلاش خود را به خرج داده‌اند اما سطح نارضایتی مردم نیز دراین‌بین جالب‌توجه است که رسانه‌های متعددی به آن پرداخت کرده‌اند و می‌طلبد استاندار محترم دستور کار ویژه‌ای برای رفع بحران موقت پیش‌آمده در سطح شهرستان بویراحمد پیش‌بینی کند.

انتهای خبر/

 

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار