رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/02/28 Friday - 2024 17 May الجمعة ، 9 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-02-09 06:33 شماره خبر : 3792 https://sobhezagros.ir/short/NgooY 0
رئیس دانشگاه پیام‌نور لنده مطرح کرد:

رئیس دانشگاه پیام‌نور شهرستان لنده گفت: امروز باید همه جهانیان به عینه برخورد دولت امریکا در آزادی بیان دانشجویان در حمایت از مردم فلسطین و غزه را مشاهده کردند.

حمید دهقان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» با اشاره به دستگیری و بازداشت برخی از دانشجویان و دو استاد دانشگاه‌های آمریکا که به حمایت از مردم غزه و فلسطین تجمع کرده بودند، گفت: اگر تا چند سال گذشته امپراطوری رسانه‌های امریکایی و اسرائیلی اجازه رسیدن پیام ملت‌های مظلوم را به گوش جهانیان نمی‌داد؛ ولی امروز به برکت روشنگری صورت‌گرفته این مهم در حال آشکارشدن است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور شهرستان لنده گفت: باوجود تلاش‌های گسترده دشمنان برای پنهان‌کردن جنایات خود در غزه و فلسطین ولی به برکت طوفان‌الاقصی و روسیاهی که برای سردمداران این رژیم پیش‌آمده شاهد موجی گسترده اطلاع‌رسانی در تمام کشورهای جهان هستیم.

وی افزود: دانشجویان همواره محور تحرکت و پویایی یک جامعه هستند و وقتی صدای مظلومیت کودکان و زنان غزه‌ای را مشاهده کردند از قلب استکبار جهانی؛ یعنی امریکا به پا خواسته و خواهان توقف جنایات رژیم منحوس صهیونیستی شدند.

دهقان گفت: کسانی که تا دیروز خودشان را منادی حقوق بشر و آزادی بیان می‌دانستند امروز با هجوم گسترده به دانشگاه‌ها با نیروهای ویژه در حال دستگیری و ضرب و شتم دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها هستند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور لنده گفت: امروز ندای حق‌طلبی و فریاد آزادی‌خواهی ملت مظلوم غزه و فلسطین از حلقوم دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های امریکا بیرون‌زده و موج گسترده‌ای از اعتراضات و محکومیت این جنایات در حال شکل‌گیری در سراسر امریکا است.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین خطوط قرمز امریکا بحث رژیم صهیونیستی است که از زمان حضور در سرزمین فلسطین همواره مورداعتماد و حمایت‌های مالی و نظامی امریکایی‌ها بود که امروز خود مردم امریکا از عمق جنایات و نسل‌کشی این رژیم به ستوه آمده و خواستار توقف جنایات جنگی در غزه و فلسطین شدند.

دهقان گفت: امروز جهان با یک جنگ تمام‌عیار شناختی همراه است که با بمباران رسانه‌ها و تبلیغات گسترده برای وارونه جلوه‌دادن اقدامات و جنایات رژیم صهیونیستی و امریکا مواجه هستیم که نیازمند واکاری و شناخت روزافزون و بصیرت درست برای آشکارکردن این جنایات برای تمامی اقشار جامعه هستیم.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار