رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/07/01 Sunday - 2024 22 September الأحد ، 19 ربيع الأول ، 1446
ساعت
مشکلات فضای آموزشی در بویراحمد؛

۴۹ مدرسه شهرستان بویراحمد فضای مناسب پرورشی و نمازخانه ندارد تا متولیان مربوطه به دنبال تدبیر برای حل مشکلات مربوطه باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» توسعه و تجهیز مدارس سبب افزایش کیفیت آموزش و نقش اثرگذاری در یادگیری دانش‌آموزان می‌شود.

در این رابطه در چند سال گذشته تلاش‌های صورت گرفته سبب شده است تا زیرساخت‌ها در مدارس وضعیت مطلوب‌تری داشته باشند و در اثر این موضوع مشکلات در حوزه آموزش کمتر شود.
بر این اساس در طی سال‌های گذشته تا امروز تلاش‌های خوبی در حوزه مدارس دنبال شده است که می‌توان به تکمیل و بهره‌برداری ۲۰۰ پروژه آموزشی، فرهنگی و پژوهشی با مبلغ ۸۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی و خیرین اشاره کرد.

خدمات صورت‌گرفته سبب شده است تا طبق آمارهای منتشر شده استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۴۰۱ بیش از ۴/۵ برابر میانگین کلاس تحویلی کل کشور، کلاس تحویل داده است.
در کنار خدمات صورت‌گرفته، اما همچنان مشکلاتی در حوزه فضاهای آموزشی وجود دارد که در کنار اقدامات متولیان مربوطه تأمین اعتبار و ورود خیران نقش بسزایی در رفع این مشکلات دارد.

بر همین اساس  از ۵۰۰ مدرسه در شهرستان بویراحمد تعدادی با مشکلاتی مواجه هستند که می‌توان به مشکل ۴۹ مدرسه در زمینه فضای پرورشی و نمازخانه اشاره کرد.

مطرح‌شدن مشکل فضاهای آموزشی در شهرستان بویراحمد سبب شد تا پیگیری‌هایی از  اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس انجام شود؛ اما به علت عدم موفقیت در برقراری تماس این موضوع بدون نتیجه مشخصی باقی‌مانده است، هرچند این پایگاه خبری آماده دریافت پاسخ متولی مربوطه است.

انتهای خبر/


اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار