رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/06/31 Saturday - 2024 21 September السبت ، 18 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-10-19 11:08 شماره خبر : 2030 https://sobhezagros.ir/short/NEMb1 0
صبح امروز برگزار شد؛

همایش نخبگان، ریش سفیدان، معتمدان، شوراهای اسلامی و دهیاران سه شهرستان بویراحمد، دنا و مارگون برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس» صبح امروز ۱۹ دی‌ماه همایش نخبگان، ریش سفیدان، معتمدان، شوراهای اسلامی و دهیاران سه شهرستان بویراحمد، دنا و مارگون با موضوعیت تبیین سیاست‌های انتخاباتی، تشریح گفتمان دولت در این زمینه و همچنین تشویق و ترغیب همه سلایق و اقشار مختلف مردم در انتخابات در سالن ترویج جهاد کشاورزی مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد شهر یاسوج برگزار شد.

 

فرماندار شهرستان بویراحمد در ابتدای این جلسه با گرامی داشت یاد و نام شهید سلیمانی و هم‌رزمان او و همچنین تسلیت زائران این شهید در کرمان گفت: به همه حاضرین در جلسه که متعلق به شما حماسه‌سازان، راهبران و رهبران حماسه‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی هستید و کسانی که در ادوار مختلف تاریخ حماسه‌ساز بودید و دعوت فرمانداری بویراحمد را لبیک گفتید خاضعانه سپاس گذاریم و از اینکه سرافراز و استوار در میدان هستید خدا را شاکر هستیم.


شهرام مهدوی مطلق با بیان اینکه  همه نهاد‌ها، سازمان‌ها و حکمرانی برای حضور و ظهور است ظهوری که متکی به حکمرانی دینی است، گفت: رهبری معظم انقلاب در بیانی فرمودند به قله نزدیک شده‌ایم و تحقق این پیروزی نیازمند حضور است و در سالی قرار  داریم که دو انتخابات پیش رو هست  یکی انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان است، موضوع رسیدن به قله معنا پیدا می‌کند و حضور و بروزها برای رسیدن به قله‌ها و در راس ظهور حضرت ولی عصر (عج) است.

فرماندار بویراحمد با بیان اینکه معاون سیاسی فردی مردمی و در جمع مردم و فردی اثر گذار است، از حضور وی و همه متنفذان و اثرگذاران و معتمدین و ریش سفیدان و معلمان و همه کسانی که حضور یافتند تقدیر و تشکر می‌کنم.

ریش‌سفیدان کهگیلویه‌وبویراحمد برای انتخابات مجلس هم‌قسم شدند

 حجت‌الاسلام‌ اکبر آبنوس از معتمدان شهرستان بویراحمد در این جلسه با اشاره به فرامین رهبر انقلاب در خصوص انتخابات گفت: رهبری معظم انقلاب در اصلی به مشارکتی قوی که دارای بار معنایی است، اشاره کردند یعنی با تمام قوا باید مشارکت وجود داشته باشد، رقابت واقعی و قوی باید وجود داشته باشد، سلامت به معنای حقیقی در انتخابات یعنی متنفذان، شورا، دهیار و بخشدار و فرماندار باید اقدام داشته باشند و هر فرد باید در جایگاه خودش فکر کند.

این معتمد در شهرستان بویراحمد، دنا و مارگون با بیان اینکه امنیت انتخابات از دیگر تاکیدات رهبری معظم است که همه ما مسئول هستیم، ادامه داد: در جهان فعالانی به نام ریش‌سفیدان داریم که به دنبال ایجاد صلاح هستند بنابراین وظیفه افراد متنفذ و ریش‌سفید با استفاده از تجربه‌ای که فوق علم بوده این است که باید در راستای تقویت صلح و آرامش گام‌ بردارد.


حجت‌الاسلام آبنوس ادامه: مرحوم حضرت آیت الله ملک حسینی تاکید داشت رای مردم حق الناس است و نباید تصور کرد می‌توان رای مردم را پایمال کرد و این حق الناس را جبران کرد، در این راستا باید تقوا داشت و فکر نکرد که دوربینی نیست کسی متوجه تخلف احتمالی ما نمی‌شود بلکه خدا می‌بیند.

 

 

در ادامه فتاحیان  معتمد و ریش‌سفید در شهرستان بویراحمد گفت: ۴۴ سال از انقلاب شکوهمند انقلابی اسلامی می‌گذرد و در جبهه‌های مختلف جنگ، برنامه‌ها و مناسبت‌ها و انتخابات حضور داشتیم، همه ما باید در هر شرایط پای صندوق رای حضور پیدا کنیم و نقش فعال داشته باشیم، و همه مردم بویراحمد با لبیک به ندای رهبری معظم انقلاب در صحنه‌های مختلف  حضور یافتند و همیشه نقش فعالی داشتند اما امروز این نقش آفرینی در عرصه انتخابات است.

فتاحیان با بیان اینکه دولت سیزدهم در حوزه‌های مختلف در حال خدمت رسانی است ادامه داد: این تلاش‌ها در حوزه‌ها زیربنایی و عمرانی ادامه دارد.

ریش‌سفیدان کهگیلویه‌وبویراحمد برای انتخابات مجلس هم‌قسم شدند

خرسندیان از متنفذان بویراحمد با بیان اینکه در استان دغدغه‌ای برای مشارکت وجود ندارد  زیرا مردم استان مردمی ولایی و دغدغه‌مند هستند گفت: مسئولان باید به برخی اقدامات توجه داشته باشند، برخی اینگونه بیان می‌کنند چرا در برخی مناسبت‌ها و صحنه‌ها نیستند اما در موضوع انتخابات فعال هستند‌.

خرسندیان گفت: باید در تمامی ادارات اگر‌ فساد و اشکالی وجود داشته باشد جستجو و با آنها برخورد شود.

این متنفذ اضافه کرد: طبقه جوان و نوجوان نقش اثرگذاری در انتخابات دارند و اگر در استان رشدی در قرآن و دین وجود دارد مدیون خانواده‌ها است، در این راستا برای جوانان باید امکانات ورزشی در روستاها درنظر گرفته شود.


وی با بیان اینکه فردی که کاندیدای مجلس می‌شود باید اهل علم و مطالعه، تعهد و تخصص باشد، تاکید کرد: نماینده‌ای که دارای این خصوصیات باشد می‌توان در مجلس از حقوق ملت دفاع کند.

خرسندیان اضافه کرد: امروز یکی از محورهای اقتصادی گردشگری است و آقایان مسئول باید در این راستا قدم بردارند، گاهی در مکان‌هایی سرمایه گذاری کردیم که سال‌ها باید منتظر کسب درآمد بود.

ریش‌سفیدان کهگیلویه‌وبویراحمد برای انتخابات مجلس هم‌قسم شدند
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار