رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
خطر در کمین رانندگان یاسوجی؛

در بلوار کشاورز منطقه شرف‌آباد یاسوج، گودالی خطرناک وجود دارد که برای خودروها و عابران پیاده خطرآفرین است.

به گزارش صبح زاگرس؛  یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از مهاجرپذیرترین شهرهای جنوب کشور محسوب می‌شود که روزبه‌روز بر جمعیت آن افزود می‌شود.

 

مهاجرت از روستا به شهر امری اجتناب‌ناپذیر است و نمی‌توان مانع آن شد، اما می‌توان با ایجاد زیرساخت مناسب و رفع معایب خیابان ها، همچنین توجه به زیرساخت‌ها و مبلمان شهری روند توسعه و پیشرفت در شهر را افزایش داد.

دراین‌بین وظیفه مسئولان شهر این است که علاوه بر محیا کردن زیرساخت‌های موجود به بهسازی و رفع نواقص نیز توجه داشته باشند.

 

در بلوار کشاورز در منطقه شرف‌آباد یاسوج که می‌توان گفت بزرگ‌ترین بلوار این شهر بوده و روزانه از حجم تردد بالایی برخوردار است گودالی وجود دارد که در ایام شبانه‌روز برای خودروهای عبوری خطراتی ایجاد کرده است.

 

این گودال در مجاورت ورودی محله بختیاری‌ها و در تقاطع وسط بلوار واقع‌شده است که هنگام دور زدن خودروها می‌تواند خطرآفرین باشد.

 

به دلیل عدم وجود لامپ و روشنایی در بلوار کشاورز، وجود این گودال بدون محافظ خطراتی برای شهروندان و عابران پیاده که قصد عبور از عرض خیابان رادارند ایجاد می‌کند که نیاز به پیگیری ویژه دارد.

 

 وضعیت بلوار کشاورز در شرف‌آباد یاسوج و نواقصات آن بار ها از سوی رسانه‌های استان مورد نقد و بررسی قرار گرفت  ولی تاکنون آن‌گونه که شایسته پایتخت طبیعت است به این موضوع رسیدگی نشده است.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار