رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1402-06-23 13:42 شماره خبر : 321 https://sobhezagros.ir/short/4xL84 0
در چهارمین المپیاد استعدادهای برتر کشور رقم خورد؛

در چهارمین المپیاد استعدادهای برتر کشور، فرنگی‌کاران کهکیلویه و بویراحمد ضمن کسب ۲ مدال طلا، یک نقره و یک برنز ،بر سکوی سوم تیمی ایستادند.

به گزارش پایگاه تحلیلی و اطلاع رسانی صبح زاگرس در پایان رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور که به میزبانی شهر مشهد مقدس برگزار شد، نمایندگان شایسته استان کهگیلویه و بویراحمد با درخشش خود موفق به کسب ۲ مدال طلا، یک نقره و یک برنز شدند.

 

بر پایه این گزارش در این رقابت‌ها در وزن ۴۴ کیلوگرم شاهرخ صدیق به مربیگری عبدی نسب و باقری در دور اول استراحت داشت و در دوره‌های دوم و سوم و چهارم با نتیجه مشابه ۹ بر صفر بر کشتی‌گیرانی از استان‌های اردبیل ، تهران و کردستان غلبه کرد و به فینال مسابقات رسید، شاهرخ صدیق در فینال در یک کشتی حساس و نفس‌گیر توانست با نتیجه ۴ بر ۴ کشتی‌گیر پرقدرت خوزستان را شکست دهد و به مقام قهرمانی برسد .

 

در وزن ۱۰۰ کیلوگرم ایلیا خردمند واعظ با مربیگری سجاد جوشن در دوره اول استراحت داشت و در دوره‌های دوم، سوم و چهارم با غلبه بر کشتی‌گیرانی از استان‌های کردستان ، اصفهان و فارس با ضربه فنی به فینال مسابقات راه پیدا کند، خردمند واعظ در فینال هم توانست کشتی‌گیر آذربایجان شرقی را با ضربه فنی شکست دهد و به مقام قهرمانی این رقابت‌ها برسد.

 

در وزن ۳۸ کیلوگرم محمد پورابراهیمی با مربیگری احمد آرامیان توانست بر غلبه بر کشتی‌گیرانی از استان‌های ایلام ،تهران،کرمان و اردبیل به فینال مسابقات برسد ، پورابراهیمی در فینال با شکست برابر کشتی گیر پرقدرت خوزستان به مقام دوم رسید.

 

در وزن ۵۷ کیلوگرم آرمین قاسمی با مربیگری عبدی نسب و باقری در دوره اول و دوم با غلبه بر کشتی‌گیرانی از استان‌های کرمانشاه و بوشهر و شکست مقابل کشتی‌گیر لرستان به گروه بازنده ها رفت که در این مرحله با غلبه برکشتی‌گیرانی از استان‌های مرکزی و اصفهان به مقام سوم این مسابقات نائل آمد.

 

در وزن ۵۲ کیلوگرم آریان صبور زاده به مقام پنجم رسید.

 

در نتایج تیمی استان کهگیلویه و بویراحمد به سرپرستی امید کمایی پس‌از استانهای خوزستان و مازندران به مقام سوم رسید.

 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار