رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام:

کاروان کمک‌های مردمی به موکب شهدای شهرستان چرام واقع در عمود۲۵۴مرز شلمچه اعزام شد.

به گزارش صبح زاگرس،  از سال 1395 موکب شهدای شهرستان چرام فعالیت خود را برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه آغاز کرد و هر ساله تعداد زیادی از جوانان مومن و متدین به صورت داوطلبانه برای حضور در این موکب پیش قدم می شوند و گروه های جهادی شهرستان نیز کار جمع آوری کمک های مردمی را انجام می‌دهند.


امسال نیز با کمک گروه های جهادی شهرستان چرام کمک‌های مردمی جمع آوری شده و طی چند نوبت به مرز شلمچه ارسال شده و مانند سنوات گذشته این کار تا روز اربعین ادامه دارد.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام در این خصوص گفت: موکب شهدای شهرستان ازروی ۴ تا ۱۶شهریور فعالیت خود را برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی آغاز کرده است.


 مصطفی اقبالی پور با بیان اینکه موکب شهدای شهرستان چرام با کمک‌های مردمی برپا شده است، افزود: گروه‌های جهادی شهرستان هر ساله در بحث جمع آوری کمک‌های مردمی با این موکب همکاری دارند.


وی با بیان اینکه امسال نیز مانند سنوات گذشته مردم شهرستان چرام برای برپایی این موکب سنگ تمام گذاشتند، عنوان کرد: تا الان بیش از ۱۲۰میلیون تومان پول نقد جمع آوری شده است.


اقبالی پور با بیان اینکه مقدار زیادی اقلام خوراکی مانند روغن، برنج، گوشت، حبوبات، آب لیمو و سایر اقلام و همچنین مقدار زیادی ظروف یکبار مصرف نیز جمع آوری شده است، افزود: ارزش تقریبی این اقلام بیش از ۴۰۰میلیون تومان است.
وی ادامه داد: امسال چندین کالای سرمایه ای از قبیل یخچال فریزر، کولرگازی، ترموس و دستگاه همزن نیز به ارزشبیش از ۱۶۰میلیون تومان از خیرین جمع آوری شده است.


اقبالی پور با بیان اینکه تا کنونبیش از ۲۰هزار قرص نان محلی توسط گروه های جهادی شهرستان برای موکب شهدای شهرستان پخت و ارسال شده، گفت: بیشتر نیازمندی‌های این موکب به همت خیرین و اقشار مختلف مردم و ادارات شهرستان و استان تأمین است که در مسیر خدمت‌رسانی به زائرین به بهترین شکل ممکن توزیع خواهند شد.


وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی و به خصوص فرمانداری شهرستان در بحث تامین خودروی مورد نیاز این موکب همکاری داشتند، افزود: کار جمع آوری و پخت نان محلی و ارسال برای موکب شهدای شهرستان در مرز شلمچه تا روز اربعین ادامه دارد.
انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار