رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
یکشنبه 1403/07/01 Sunday - 2024 22 September الأحد ، 19 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-12-19 00:13 شماره خبر : 2941 https://sobhezagros.ir/short/erX7K 0
به استقبال کنگره ۱۴۰۳ کهگیلویه و بویراحمد؛

مجتمع اردوگاهی شهدای کهگیلویه و بویراحمد در خرمشهر با حضور فرمانده کل سپاه و به استقبال از دومین کنگره ملی کهگیلویه و بویراحمد کلنگ زنی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح زاگرس»، مجتمع اردوگاهی شهدای کهگیلویه و بویراحمد در خرمشهر با حضور فرمانده کل سپاه و به استقبال از دومین کنگره ملی کهگیلویه و بویراحمد کلنگ زنی شد. 

در این مراسم سردارسلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سلیمانی فرمانده بسیج کشور، احمد زاده استاندار کهگیلویه وبویراحمد، سردار خرم دل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد و جمعی از مسئولان استانی آئین کلنگ زنی مجتمع اردوگاهی شهدای سپاه فتح در خرمشهر کلنگ زنی شد. 

این مجتمع اردوگاهی میزبان خیل عظیم زائران اربعین و راهیان نور؛ کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود که در زمینی به مساحت ۱۰هزار مترمربع با زیربنای ۶هزار و ۵۰۰مترمربع با اعتباری افزون بر۷۰میلیارد تومان از محل اعتبارات استانداری و سپاه فتح در مجتمع اردوگاهی شهید باکری خرمشهر اجرایی خواهد شد. 

لازم به ذکر است که مجری این پروژه معاونت مهندسی و پدافند غیرعامل سپاه فتح بوده و به منظور رفاه حال زائران راهیان نور و زائران اربعین در شهر مرزی شلمچه احداث خواهدشد. 
#نشر_دهید
#خرمشهر
#شهدای_فتح
#افتخار_ایلُم

کلنگ زنی مجتمع اردوگاهی شهدای کهگیلویه و بویراحمد
اخبار مرتبط
نظرات

آخرین اخبار